1
TÍTULO: MARKETING STRATEGY FORMATION FOR RESTAURANT CUSTOMER ACQUISITION
AUTORES: Vahid Ghasemi; Marcelo Oliveira; Salar Kuhzady;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Case Studies in Innovation and Entrepreneurship in Tourism
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Empathy – Tourism
AUTORES: Vahid Ghasemi; Marcelo Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Encyclopedia of Tourism
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Temporal Layers in Heritage Tourism: Christianity and Islam in an Algarvian Chapel
AUTORES: Oliveira, MG; Luzia, I;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: RELIGIONS, VOLUME: 11, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: TO THEME OR NOT TO THEME: THE LISBOA PESSOA, A LITERARY HOTEL?
AUTORES: Marcelo G Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: TOURISM ANALYSIS, VOLUME: 25, NÚMERO: 2-3
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Cultural memories, discursive gaps, and tourism promotion: A framework for applied research
AUTORES: Oliveira, MG; Leal, M; Roque, MI; Forte, MJ; Sousa, SR; Correia, A;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF GLOBAL SCHOLARS OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 27, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The mediating role of literary tour guides: Saramago versus Mafra's National Palace
AUTORES: Antónia Correia; Sara Rodrigues De Sousa; Maria Joao Forte; Maria Isabel Roque; Maria Do Carmo Leal; Marcelo G Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Tourism Policy, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID