1
TÍTULO: The MILAGE LEARN+ app on higher education
AUTORES: Mauro Figueiredo; Custódia Fonseca; Paula Ventura; Marielba Zacarias; José Rodrigues ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Higher Education Advances
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
2
TÍTULO: Augmented reality in informal learning environments: A music history exhibition. A Music History Exhibition
AUTORES: Gomes, JDC; Figueiredo, MJG; da Graça Cruz Domingues Amante, L; Gomes, CMC;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Interface Support for Creativity, Productivity, and Expression in Computer Graphics
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Breaking barriers in learning math: architecture of the MILAGE Learn+ App
AUTORES: Alicia González Perez; José Bidarra ; Mauro Figueiredo; Beata Godejord;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Conference on Transdisciplinary Studies in Arts, Technology and Society
INDEXADO EM: Handle
4
TÍTULO: Interactive design and gamification of ebooks for mobile and contextual learning  Full Text
AUTORES: Bidarra, J ; Figueiredo, M; Natalio, C;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Interactive Mobile Technologies, VOLUME: 9, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: CulRoute: gamified WebGIS3D platform for selection of touristic routes - CulRoute - plataforma WebSIG3D gamificada para seleção de roteiros turísticos  Full Text
AUTORES: Elina P.L Baptista; José I.J Rodrigues ; Mauro J.G Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: DAMeJ - Dos Algarves: A Multidisciplinary e-Journal, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: A realidade aumentada na aprendizagem da matemática no ensino secundário
AUTORES: Mauro Figueiredo; Nélia Amado; José Bidarra ; Susana Carreira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: CIEMeLP 2015 - Conferência Internacional do Espaço Matemático em Língua Portuguesa
INDEXADO EM: Handle
7
TÍTULO: Musical peddy-paper: A collaborative learning activity suported by Augmented Reality
AUTORES: Gomes, JDC; Figueiredo, MJG; Da Graca Cruz Domingues Amante, L; Gomes, CMC;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 11th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2014 in 11th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2014
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The AIDLET model: A framework for selecting games, simulations and augmented reality environments in mobile learning
AUTORES: Bidarra, J ; Rothschild, M; Squire, K; Figueiredo, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Digital Arts and Entertainment: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, VOLUME: 1
INDEXADO EM: Scopus
9
TÍTULO: The AIDLET Model:. A Framework for Selecting Games, Simulations and Augmented Reality Environments in Mobile Learning
AUTORES: José Bidarra; Meagan Rothschild; Kurt Squire; Mauro Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: The AIDLET Model: A Framework for Selecting Games, Simulations and Augmented Reality Environments in Mobile Learning
AUTORES: Bidarra, J ; Rothschild, M; Squire, K; Figueiredo, M;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus Handle
Página 1 de 2. Total de resultados: 11.