Catarina Maria Valente Antunes Marques
AuthID: R-000-PHQ
1
TÃTULO: Leveraging Transfer Learning for Hate Speech Detection in Portuguese Social Media Posts
AUTORES: Gil Ramos; Fernando Batista; Ricardo Ribeiro; Pedro Fialho; Sérgio Moro; António Fonseca; Rita Guerra; Paula Carvalho; Catarina Marques; Cláudia Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE Access, VOLUME: 12
AUTORES: Gil Ramos; Fernando Batista; Ricardo Ribeiro; Pedro Fialho; Sérgio Moro; António Fonseca; Rita Guerra; Paula Carvalho; Catarina Marques; Cláudia Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE Access, VOLUME: 12
2
TÃTULO: Sensing the Impact of COVID-19 Restrictions from Online Reviews: The Cases of London and Paris Unveiled Through Text Mining
AUTORES: Silva, Bruno; Moro, Sergio; Marques, Catarina;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, VOL 1, VOLUME: 279
AUTORES: Silva, Bruno; Moro, Sergio; Marques, Catarina;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, VOL 1, VOLUME: 279
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Socio-cultural impacts of peer-to-peer accommodation on host communities
AUTORES: Petruzzi, Marina A.; Marques, Catarina; Campos, Ana Claudia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
AUTORES: Petruzzi, Marina A.; Marques, Catarina; Campos, Ana Claudia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: TO SHARE OR TO EXCHANGE: An analysis of the sharing economy characteristics of Airbnb and Fairbnb.coop
AUTORES: Petruzzi, MA; Marques, C; Sheppard, V;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 92
AUTORES: Petruzzi, MA; Marques, C; Sheppard, V;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 92
5
TÃTULO: Why Are Men More Likely to Endorse Myths About Child Sexual Abuse Than Women? Evidence From Disposition and Situation-Based Approaches
AUTORES: Magalhaes, E; Graca, J; Antunes, C; Ferreira, C; Pinheiro, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: CHILD MALTREATMENT
AUTORES: Magalhaes, E; Graca, J; Antunes, C; Ferreira, C; Pinheiro, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: CHILD MALTREATMENT
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: Image, satisfaction, destination and product post-visit behaviours: How do they relate in emerging destinations?
AUTORES: Marques, C; da Silva, RV; Antova, S;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 85
AUTORES: Marques, C; da Silva, RV; Antova, S;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 85
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Interpersonal Violence and Mental Health Outcomes: Mediation by Self-efficacy and Coping
AUTORES: Magalhaes, E; Grych, J; Ferreira, C; Antunes, C; Prioste, A; Jongenelen, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: VICTIMS & OFFENDERS
AUTORES: Magalhaes, E; Grych, J; Ferreira, C; Antunes, C; Prioste, A; Jongenelen, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: VICTIMS & OFFENDERS
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Instagram: A Gimmick or a Serious Reputation Builder in the Airline Business?
AUTORES: da Silva, RV; Marques, C; Martinho, D; Teixeira, N; de Carvalho, JC;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
AUTORES: da Silva, RV; Marques, C; Martinho, D; Teixeira, N; de Carvalho, JC;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
9
TÃTULO: Lexical and sublexical orthographic knowledge: relationships in an orthography of intermediate depth
AUTORES: Querido, L; Fernandes, S; Verhaeghe, A; Marques, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: READING AND WRITING, VOLUME: 33, NÚMERO: 10
AUTORES: Querido, L; Fernandes, S; Verhaeghe, A; Marques, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: READING AND WRITING, VOLUME: 33, NÚMERO: 10
10
TÃTULO: The role of brand equity in a new rebranding strategy of a private label brand
AUTORES: Marques, C; da Silva, RV; Davcik, NS; Faria, RT;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 117
AUTORES: Marques, C; da Silva, RV; Davcik, NS; Faria, RT;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 117