Pedro Henrique Garcia Lopes de Almeida
AuthID: R-000-PZE
1
TÃTULO: Employer branding and psychological contract in family and non-family firmsEmployer branding e contrato psicologico em empresas familiares e nao familiaresEmployer branding y contrato psicologico en empresas familiares y no familiares
AUTORES: Pimentel, D; Almeida, P; Marques Quinteiro, P; Sousa, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MANAGEMENT RESEARCH-THE JOURNAL OF THE IBEROAMERICAN ACADEMY OF MANAGEMENT
AUTORES: Pimentel, D; Almeida, P; Marques Quinteiro, P; Sousa, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MANAGEMENT RESEARCH-THE JOURNAL OF THE IBEROAMERICAN ACADEMY OF MANAGEMENT
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: PERCEIVED BENEFITS OF SPORTS INJURIES: A QUALITATIVE STUDY IN PROFESSIONAL AND SEMI-PROFESSIONAL FOOTBALLERS
AUTORES: Pedro L Almeida; Rui Luciano; Joao Lameiras; Jose M Buceta;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: REVISTA DE PSICOLOGIA DEL DEPORTE, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
AUTORES: Pedro L Almeida; Rui Luciano; Joao Lameiras; Jose M Buceta;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: REVISTA DE PSICOLOGIA DEL DEPORTE, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: YOU'LL NEVER WALK ALONE: COOPERATION AS AN EXPLANATORY PARADIGM OF THE DYNAMICS OF SPORTS TEAMS
AUTORES: Pedro Lopes de Almeida; Joao Lameiras;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: REVISTA DE PSICOLOGIA DEL DEPORTE, VOLUME: 22, NÚMERO: 2
AUTORES: Pedro Lopes de Almeida; Joao Lameiras;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: REVISTA DE PSICOLOGIA DEL DEPORTE, VOLUME: 22, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS