Ana Maria Ramires Príncipe dos Santos
AuthID: R-000-R9M
1
TÃTULO: Engaging in co-creation experiences: the role of affective image and satisfaction
AUTORES: Islam, Md Rabiul; Loureiro, Sandra Maria Correio; Carvalho, Ines; Ramires, A.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHTS
AUTORES: Islam, Md Rabiul; Loureiro, Sandra Maria Correio; Carvalho, Ines; Ramires, A.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHTS
2
TÃTULO: Traveling To learn English or another language? Language tourists in profile Full Text
AUTORES: Iglesias, Montserrat; Ramires, A.; Carvalho, Ines;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF TOURISM AND CULTURAL CHANGE
AUTORES: Iglesias, Montserrat; Ramires, A.; Carvalho, Ines;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF TOURISM AND CULTURAL CHANGE
3
TÃTULO: Attitudes towards machine translation and languages among travelers
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Iglesias, Montserrat;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INFORMATION TECHNOLOGY & TOURISM, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Iglesias, Montserrat;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INFORMATION TECHNOLOGY & TOURISM, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
4
TÃTULO: AN ANALYSIS OF LATENT DEMAND IN LANGUAGE TOURISM
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Moraes, Michelle ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TOURISM REVIEW INTERNATIONAL, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Moraes, Michelle ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TOURISM REVIEW INTERNATIONAL, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Not all language tourists take language courses - the determinants of formal and informal language tourism
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Iglesias, Montserrat; Fidalgo, Alexandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Iglesias, Montserrat; Fidalgo, Alexandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING
6
TÃTULO: Social Media Addiction Scale validation in a Portuguese sample
AUTORES: Ângela Leite; Ramires, A.; Vítor Lira; José Magano;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSICOLOGIA, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Ângela Leite; Ramires, A.; Vítor Lira; José Magano;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSICOLOGIA, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
7
TÃTULO: Hashtags - A Keystone of Instagram in the Hotel Digital Strategy. An Iberian Case Study
AUTORES: Almeida, S; Ramires, A.; Marinho, J;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF QUALITY ASSURANCE IN HOSPITALITY & TOURISM, VOLUME: 24, NÚMERO: 3
AUTORES: Almeida, S; Ramires, A.; Marinho, J;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF QUALITY ASSURANCE IN HOSPITALITY & TOURISM, VOLUME: 24, NÚMERO: 3
8
TÃTULO: Pre- and post-pandemic travel behaviour and intentions: Clustering: Portuguese Generations
AUTORES: Ramires, A.; Carvalho, Ines; Correia, Antonia ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
AUTORES: Ramires, A.; Carvalho, Ines; Correia, Antonia ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
9
TÃTULO: "Seeing a country with your own eyes": The impact of immersion experiences in language travel
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Gama, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 32
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Gama, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 32
10
TÃTULO: Who are the language tourists? A factor-cluster analysis based on language-related attitudes, beliefs, and travel outcomes
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Bakas, Fiona;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A.; Bakas, Fiona;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 25, NÚMERO: 1