Marko Torkkeli
AuthID: R-000-SD6
1
TÃTULO: The Era of Digital Enablement: A Blessing or a Curse?
AUTORES: Anne-Laure Mention; Marko Torkkeli; JJ Pinto Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
AUTORES: Anne-Laure Mention; Marko Torkkeli; JJ Pinto Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Whiskey tango foxtrot: Technological convergence?
AUTORES: Mention, AL; Pinto Ferreira, JJ; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
AUTORES: Mention, AL; Pinto Ferreira, JJ; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÃTULO: Stay true, but innovate!
AUTORES: Mention, AL; Pinto Ferreira, JJ; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
AUTORES: Mention, AL; Pinto Ferreira, JJ; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÃTULO: Is innovation interest cyclical?
AUTORES: Pinto Ferreira, JJ; Mention, AL; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 5, NÚMERO: 3
AUTORES: Pinto Ferreira, JJ; Mention, AL; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 5, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÃTULO: What makes for a good innovation management article?
AUTORES: Torkkeli, M; Mention, AL; Pinto Ferreira, JJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
AUTORES: Torkkeli, M; Mention, AL; Pinto Ferreira, JJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÃTULO: Involving High Net Worth Individuals (HNWI) for financial services innovation
AUTORES: De Smet, D; Mention, AL; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF FINANCIAL SERVICES MARKETING, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
AUTORES: De Smet, D; Mention, AL; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF FINANCIAL SERVICES MARKETING, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
7
TÃTULO: Unfolding fifty shades of open innovation: Stimulating insights & foresights
AUTORES: Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Open Innovation: A Multifaceted Perspective, VOLUME: 1
AUTORES: Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Open Innovation: A Multifaceted Perspective, VOLUME: 1
INDEXADO EM: Scopus
8
TÃTULO: Knowledge sourcing from customers in new financial service development
AUTORES: Dieter De Smet; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Journal of Technology Marketing, VOLUME: 11, NÚMERO: 2
AUTORES: Dieter De Smet; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Journal of Technology Marketing, VOLUME: 11, NÚMERO: 2
9
TÃTULO: Trust embeddedness within an open innovation mindset
AUTORES: Dimitrios G Salampasis; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Dimitrios G Salampasis; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
10
TÃTULO: Inbound open innovation in financial services
AUTORES: Andrey Martovoy; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Journal of Technology Management and Innovation, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
AUTORES: Andrey Martovoy; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Journal of Technology Management and Innovation, VOLUME: 10, NÚMERO: 1