Emerson Wagner Mainardes
AuthID: R-000-V5Q
1
TÃTULO: Antecedents of the faithful's loyalty Full Text
AUTORES: Pereira, Lisiane Costa; Mainardes, Emerson Wagner; Cristo Andrade, Silveli;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
AUTORES: Pereira, Lisiane Costa; Mainardes, Emerson Wagner; Cristo Andrade, Silveli;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: The Role of Human Capital on Enhancing Organizational Information Technology Capabilities: An Alternative Approach
AUTORES: Danilo Magno Marchiori; Ricardo Gouveia Rodrigues; Silvio Popadiuk; Emerson Wagner Mainardes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Technology Management and Innovation, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
AUTORES: Danilo Magno Marchiori; Ricardo Gouveia Rodrigues; Silvio Popadiuk; Emerson Wagner Mainardes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Technology Management and Innovation, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Antecedents of the faithful's loyalty Full Text
AUTORES: Pereira, Lisiane Costa; Mainardes, Emerson Wagner; Cristo Andrade, Silveli;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
AUTORES: Pereira, Lisiane Costa; Mainardes, Emerson Wagner; Cristo Andrade, Silveli;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: The Influence of Culture on Entrepreneurship: Differences Between the Perceptions of Portuguese and Spanish Cultures
AUTORES: Motoki, PAS; Cristo Andrade, S; Motoki, FYS; Mainardes, EW;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY
AUTORES: Motoki, PAS; Cristo Andrade, S; Motoki, FYS; Mainardes, EW;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Consequences of customer experience quality on franchises and non-franchises models
AUTORES: Emerson Wagner Mainardes; Vinicius Costa A Amorim Gomes; Danilo Marchiori; Luis Eugenio Correa; Vinicius Guss;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT, VOLUME: 47, NÚMERO: 3
AUTORES: Emerson Wagner Mainardes; Vinicius Costa A Amorim Gomes; Danilo Marchiori; Luis Eugenio Correa; Vinicius Guss;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT, VOLUME: 47, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: Dimensions of Internal Market Orientation Related to Job Satisfaction and Appreciation in Brazilian Healthcare Service
AUTORES: Alexandre dos Santos Cerqueira; Emerson Wagner Mainardes; Jaqueline Lopes B Baptista de Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF HEALTH MANAGEMENT, VOLUME: 20, NÚMERO: 3
AUTORES: Alexandre dos Santos Cerqueira; Emerson Wagner Mainardes; Jaqueline Lopes B Baptista de Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF HEALTH MANAGEMENT, VOLUME: 20, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Personal Factors Motivating that Motivate the Donation of Money and/or Goods Donation for Philanthropic Purposes
AUTORES: Rozelia Laurett; Emerson Wagner Mainardes;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ADMINISTRACAO PUBLICA E GESTAO SOCIAL, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
AUTORES: Rozelia Laurett; Emerson Wagner Mainardes;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ADMINISTRACAO PUBLICA E GESTAO SOCIAL, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Influences on the intention to buy organic food in an emerging market
AUTORES: Emerson Wagner Mainardes; Diana Von Borell de Araujo; Sarah Lasso; Daniel Modenesi Andrade;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING, VOLUME: 35, NÚMERO: 7
AUTORES: Emerson Wagner Mainardes; Diana Von Borell de Araujo; Sarah Lasso; Daniel Modenesi Andrade;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING, VOLUME: 35, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÃTULO: Unplanned Purchase and Personal Debt: A Relation Analysis
AUTORES: Brunno Bonomo; Emerson Wagner Mainardes; Rozelia Laurett;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: REVISTA ADMINISTRACAO EM DIALOGO, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
AUTORES: Brunno Bonomo; Emerson Wagner Mainardes; Rozelia Laurett;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: REVISTA ADMINISTRACAO EM DIALOGO, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: CHARACTERISTICS OF FEMALE ENTREPRENEURSHIP IN BRAZIL
AUTORES: Mariana Santos da Silva; Emerson Wagner Mainardes; Sarah Venturim Lasso;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: GESTAO E DESENVOLVIMENTO, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Mariana Santos da Silva; Emerson Wagner Mainardes; Sarah Venturim Lasso;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: GESTAO E DESENVOLVIMENTO, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS