1
TÍTULO: Co-branding strategy in cause-related advertising: the fit between brand and cause
AUTORES: Ruben Huertas Garcia; Jorge Lengler; Carolina Consolacion Segura;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: The antecedents of export performance of Brazilian small and medium-sized enterprises (SMEs): The non-linear effects of customer orientation
AUTORES: Jorge F B Lengler; Carlos M P Sousa; Marcelo Gattermann Perin; Claudio Hoffmann Sampaio; Francisco J Martinez Lopez;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL SMALL BUSINESS JOURNAL, VOLUME: 34, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
3
TÍTULO: Service experience through the eyes of budget hotel guests: Do factors of importance influence performance dimensions?
AUTORES: Asad Mohsin; Jorge Lengler;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 23
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
4
TÍTULO: Staff turnover in hotels: Exploring the quadratic and linear relationships  Full Text
AUTORES: Asad Mohsin; Jorge Lengler; Roberta Aguzzoli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 51
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
5
TÍTULO: LEARNING ORIENTATION AND RADICAL INNOVATION AS ANTECEDENTS OF BUSINESS PERFORMANCE
AUTORES: Jorge Francisco B Bertinetti Lengler; Daniel J Jimenez Jimenez; Marcelo G Gattermann Perin; Juan Gabriel Cegarra Navarro; Claudio Hoffmann Sampaio;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Cultural Perspectives in Marketing Conference in CULTURAL PERSPECTIVES IN A GLOBAL MARKETPLACE
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Entrepreneurial capacities as antecedents of business performance in Brazilian firms  Full Text
AUTORES: Daniel Jimenez Jimenez; Juan G Gabriel Cegarra Navarro; Marcelo Gattermann Perin; Claudio Hoffmann Sampaio; Jorge Bertinetti Lengler;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: CANADIAN JOURNAL OF ADMINISTRATIVE SCIENCES-REVUE CANADIENNE DES SCIENCES DE L ADMINISTRATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÍTULO: Testing for Linear and Quadratic Effects between Price Adaptation and Export Performance: The Impact of Values and Perceptions  Full Text
AUTORES: Carlos M P Sousa; Jorge F B Lengler; Francisco J Martinez Lopez;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: JOURNAL OF SMALL BUSINESS MANAGEMENT, VOLUME: 52, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
8
TÍTULO: Exploring the linear and quadratic effects of customer and competitor orientation on export performance
AUTORES: Jorge Francisco Lengler; Carlos M P Sousa; Catarina Marques;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, VOLUME: 30, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 14
9
TÍTULO: Exploring the antecedents of intentions to leave the job: The case of luxury hotel staff  Full Text
AUTORES: Asad Mohsin; Jorge Lengler; Bhupesh Kumar;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 35
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 17
10
TÍTULO: Integration of sustainable development in the strategy implementation process: proposal of a model  Full Text
AUTORES: Maria João Bettencourt Gomes de Carvalho; Jorge Francisco Bertinetti Lengler; Nelson José dos Santos António;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Corporate Governance: The international journal of business in society - Corporate Governance, VOLUME: 13, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: CrossRef: 5