1
TÍTULO: The green identity formation process in organic consumer communities Environmental activism and consumer resistance
AUTORES: Artur Saraiva; Emilia Fernandes; Moritz von Schwedler;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: QUALITATIVE MARKET RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: The pro-environmental consumer discourse: A political perspective on organic food consumption  Full Text
AUTORES: Artur Saraiva; Emilia Fernandes; Moritz von Schwedler;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Accounting and Sustainable Development: An Exploration
AUTORES: von Schwedler, M;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Social and Environmental Accountability Journal, VOLUME: 36, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Accounterability and the Problematics of Accountability
AUTORES: Moritz von Schwedler;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Social and Environmental Accountability Journal, VOLUME: 33, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The Views of Managers from a Local Coastal Council on Sustainability Reporting Issues: An Australian-Based Case Study
AUTORES: Moritz von Schwedler;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Social and Environmental Accountability Journal, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: CSR in the UK Water Industry: ‘Doing the Right Thing’? A Case Study
AUTORES: Moritz Von Schwedler;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Social and Environmental Accountability Journal, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 9
NO MEU: ORCID