Carlos Henrique Figueiredo e Melo de Brito
AuthID: R-000-38G
1
TÃTULO: The Role of Marketing in the Management of Health Services: the Case of the Madalena Clinic Group Full Text
AUTORES: António Morão; Carlos Brito; Sónia Nogueira; Rui Dias; Rosa Galvão;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista de Gestão Social e Ambiental, VOLUME: 18, NÚMERO: 10
AUTORES: António Morão; Carlos Brito; Sónia Nogueira; Rui Dias; Rosa Galvão;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista de Gestão Social e Ambiental, VOLUME: 18, NÚMERO: 10
2
TÃTULO: Wine tourism and regional development
AUTORES: Ricardo Correia; Carlos Brito;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Wine and Tourism: A Strategic Segment for Sustainable Economic Development
AUTORES: Ricardo Correia; Carlos Brito;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Wine and Tourism: A Strategic Segment for Sustainable Economic Development
3
TÃTULO: Mutual influence between firms and tourist destination: a case in the Douro Valley Full Text
AUTORES: Ricardo Fontes Correia; Carlos Melo Brito;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: International Review on Public and Nonprofit Marketing, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
AUTORES: Ricardo Fontes Correia; Carlos Melo Brito;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: International Review on Public and Nonprofit Marketing, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
4
TÃTULO: The rise and fall of the machine metaphor: Organizational similarities and differences between machines and living beings
AUTORES: Victor Marques; Carlos Brito;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Verifiche, VOLUME: 43, NÚMERO: 1-4
AUTORES: Victor Marques; Carlos Brito;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Verifiche, VOLUME: 43, NÚMERO: 1-4
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID