Nebojsa Davcik
AuthID: R-001-0WZ
1
TÃTULO: Ethical Ramifications of the Dark Side of Business Practices in the International Business Area
AUTORES: Nebojsa S Davcik; Piyush Sharma; Stefan Markovic;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Business Ethics, the Environment & Responsibility
AUTORES: Nebojsa S Davcik; Piyush Sharma; Stefan Markovic;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Business Ethics, the Environment & Responsibility
2
TÃTULO: Non-sponsored brand-related user-generated content: effects and mechanisms of consumer engagement
AUTORES: Davcik, NS; Langaro, D; Jevons, C; Nascimento, R;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
AUTORES: Davcik, NS; Langaro, D; Jevons, C; Nascimento, R;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Exploring the role of international R&D activities in the impact of technological and marketing capabilities on SMEs' performance
AUTORES: Davcik, NS; Cardinali, S; Sharma, P; Cedrola, E;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 128
AUTORES: Davcik, NS; Cardinali, S; Sharma, P; Cedrola, E;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 128
4
TÃTULO: Cultural differences in deliberate counterfeit purchase behavior
AUTORES: Piyush Sharma; Ricky Y K Chan; Nebojsa Davcik; Akiko Ueno;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Marketing Intelligence & Planning, VOLUME: 40, NÚMERO: 1
AUTORES: Piyush Sharma; Ricky Y K Chan; Nebojsa Davcik; Akiko Ueno;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Marketing Intelligence & Planning, VOLUME: 40, NÚMERO: 1
5
TÃTULO: How an unequal intra-firm resources distribution affect market share
AUTORES: Davcik, N; Grigoriou, N;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING, VOLUME: 38, NÚMERO: 2
AUTORES: Davcik, N; Grigoriou, N;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING, VOLUME: 38, NÚMERO: 2
6
TÃTULO: The role of brand equity in a new rebranding strategy of a private label brand
AUTORES: Marques, C; da Silva, RV; Davcik, NS; Faria, RT;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 117
AUTORES: Marques, C; da Silva, RV; Davcik, NS; Faria, RT;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 117
7
TÃTULO: Managing uncertainty during a global pandemic: An international business perspective
AUTORES: Piyush Sharma; Leung T.Y.; Russel P J Kingshott; Nebojsa S Davcik; Silvio Cardinali;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Business Research, VOLUME: 116
AUTORES: Piyush Sharma; Leung T.Y.; Russel P J Kingshott; Nebojsa S Davcik; Silvio Cardinali;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Business Research, VOLUME: 116
8
TÃTULO: Interactive impact of ethnic distance and cultural familiarity on the perceived effects of free trade agreements
AUTORES: Kingshott, R; Sharma, P; Hosie, P; Davcik, N;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: ASIA PACIFIC JOURNAL OF MANAGEMENT, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
AUTORES: Kingshott, R; Sharma, P; Hosie, P; Davcik, N;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: ASIA PACIFIC JOURNAL OF MANAGEMENT, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
9
TÃTULO: An introduction to the special issue on the past, present and future research on deliberate lookalikes
AUTORES: Davcik, NS; Sharma, P; Chan, R; Roy, R;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 6
AUTORES: Davcik, NS; Sharma, P; Chan, R; Roy, R;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 6
10
TÃTULO: What drives foreign direct investment: The role of language, geographical distance, information flows and technological similarity
AUTORES: Ly, A; Esperança, J; Davcik, NS;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 88
AUTORES: Ly, A; Esperança, J; Davcik, NS;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 88