1
TÍTULO: Revisiting the Illusion of Neutrality Through Fashion Design
AUTORES: Catarina Moura;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 48
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Facades, Visual Merchandising, and Storytelling, How Brands Reinvent Themselves in the Post-pandemic
AUTORES: Nepomuceno, Gisele; Moura, Catarina; Oliveira, Fernando;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 5th International Fashion and Design Congress (CIMODE) in ADVANCES IN FASHION AND DESIGN RESEARCH
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: As ferramentas de branding como um importante recurso para as marcas de moda durante a pandemia de Sars Covid 19
AUTORES: Gisele Nepomuceno; Catarina Moura; Fernando Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Investigação e Ensino em Design e Música
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Designa 2013: interface procedings
AUTORES: Francisco Paiva; Catarina Moura;
PUBLICAÇÃO: 2014
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Designa 2012 : In/Sustentabilidade - Un/Sustainability
AUTORES: Francisco Paiva; Catarina Moura;
PUBLICAÇÃO: 2013
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID