Cláudia Maria Neves Simões
AuthID: R-000-3TA
1
TÃTULO: Organizational Sustainability Orientation: A Review
AUTORES: Tardin, Matheus G.; Perin, Marcelo G.; Simoes, Claudia; Braga, Luiza D.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ORGANIZATION & ENVIRONMENT, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
AUTORES: Tardin, Matheus G.; Perin, Marcelo G.; Simoes, Claudia; Braga, Luiza D.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ORGANIZATION & ENVIRONMENT, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: Determinants of consumers' intention to visit green hotels: Combining psychological and contextual factors
AUTORES: Ferreira, Sandra; Pereira, Olga; Simoes, Claudia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING
AUTORES: Ferreira, Sandra; Pereira, Olga; Simoes, Claudia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING
3
TÃTULO: Corporate Responsibility, Sustainability and Markets. How Ethical Organisations and Consumers Shape Markets
AUTORES: Cláudia Simões; Alin Stancu; Georgiana Grigore;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Palgrave Studies in Governance, Leadership and Responsibility
AUTORES: Cláudia Simões; Alin Stancu; Georgiana Grigore;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Palgrave Studies in Governance, Leadership and Responsibility
4
TÃTULO: Environmental Sustainability in the Hotel Industry: A Perspective from Eco Hotel Managers in Portugal
AUTORES: Ferreira, S; Pereira, O; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA
AUTORES: Ferreira, S; Pereira, O; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: Understanding the mechanisms of the relationship between shared values and service delivery performance of frontline employees Full Text
AUTORES: Lages, CR; Piercy, NF; Malhotra, N; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT, VOLUME: 31, NÚMERO: 21
AUTORES: Lages, CR; Piercy, NF; Malhotra, N; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT, VOLUME: 31, NÚMERO: 21
7
TÃTULO: Trade fairs as engagement platforms: the interplay between physical and virtual touch points
AUTORES: Sarmento, M; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 53, NÚMERO: 9
AUTORES: Sarmento, M; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 53, NÚMERO: 9
8
TÃTULO: NewLux Brand Relationship Scale: Capturing the scope of mass-consumed luxury brand relationships Full Text
AUTORES: Helena Nobre; Claudia Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 102
AUTORES: Helena Nobre; Claudia Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 102
9
TÃTULO: The evolving role of trade fairs in business: A systematic literature review and a research agenda Full Text
AUTORES: Sarmento, M; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 73
AUTORES: Sarmento, M; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 73
10
TÃTULO: THE CUSTOMER EXPERIENCE WITH SELF-SERVICE TECHNOLOGIES IN SERVICE ENCOUNTERS
AUTORES: Antonio Samuel Teixeira; Helena Nobre; Claudia Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business in GLOBAL AND NATIONAL BUSINESS THEORIES AND PRACTICE: BRIDGING THE PAST WITH THE FUTURE
AUTORES: Antonio Samuel Teixeira; Helena Nobre; Claudia Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business in GLOBAL AND NATIONAL BUSINESS THEORIES AND PRACTICE: BRIDGING THE PAST WITH THE FUTURE
INDEXADO EM: WOS