1
TÍTULO: Organizational Sustainability Orientation: A Review
AUTORES: Tardin, Matheus G.; Perin, Marcelo G.; Simoes, Claudia; Braga, Luiza D.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ORGANIZATION & ENVIRONMENT, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Determinants of consumers' intention to visit green hotels: Combining psychological and contextual factors
AUTORES: Ferreira, Sandra; Pereira, Olga; Simoes, Claudia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Corporate Responsibility, Sustainability and Markets. How Ethical Organisations and Consumers Shape Markets
AUTORES: Cláudia Simões; Alin Stancu; Georgiana Grigore;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Palgrave Studies in Governance, Leadership and Responsibility
INDEXADO EM: CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Environmental Sustainability in the Hotel Industry: A Perspective from Eco Hotel Managers in Portugal
AUTORES: Ferreira, S; Pereira, O; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Customer Experience Journeys: Loyalty Loops Versus Involvement Spirals  Full Text
AUTORES: Siebert, A; Gopaldas, A; Lindridge, A; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 84, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 129
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Understanding the mechanisms of the relationship between shared values and service delivery performance of frontline employees  Full Text
AUTORES: Lages, CR; Piercy, NF; Malhotra, N; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT, VOLUME: 31, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Trade fairs as engagement platforms: the interplay between physical and virtual touch points
AUTORES: Sarmento, M; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 53, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 18
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: NewLux Brand Relationship Scale: Capturing the scope of mass-consumed luxury brand relationships  Full Text
AUTORES: Helena Nobre; Claudia Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 102
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: The evolving role of trade fairs in business: A systematic literature review and a research agenda  Full Text
AUTORES: Sarmento, M; Simoes, C;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 73
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 41
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: THE CUSTOMER EXPERIENCE WITH SELF-SERVICE TECHNOLOGIES IN SERVICE ENCOUNTERS
AUTORES: Antonio Samuel Teixeira; Helena Nobre; Claudia Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 10th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business in GLOBAL AND NATIONAL BUSINESS THEORIES AND PRACTICE: BRIDGING THE PAST WITH THE FUTURE
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 3. Total de resultados: 25.