1
TÍTULO: An experimental study on the loss of VS order in monolingual and bilingual speakers of Brazilian Portuguese
AUTORES: Rinke, Esther; Flores, Cristina; Oliveira, Priscila; Correia, Liliana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: PROBUS, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
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3
TÍTULO: The how and the when of semantic illusions in native and non-native languages
AUTORES: Fernandes, Ana I.; Gomes, Juliana Novo; Haro, Juan; Flores, Cristina; Comesana, Montserrat;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: LANGUAGE AND COGNITION
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4
TÍTULO: Nota Prévia - Foreword
AUTORES: Ana Luísa Costa; Alexandra Fiéis; Cristina Flores;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista da Associação Portuguesa de Linguística, NÚMERO: 11
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5
TÍTULO: How unique is the linguistic situation of endangered language speakers?
AUTORES: Sopata, Aldona; Rinke, Esther; Flores, Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: LINGUISTIC APPROACHES TO BILINGUALISM, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
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6
TÍTULO: Language balance rather than age of acquisition: A study on the cross-linguistic gender congruency effect in Portuguese-German bilinguals
AUTORES: Sa Leite, Ana Rita; Flores, Cristina; Eira, Carina; Haro, Juan; Comesana, Montserrat;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BILINGUALISM-LANGUAGE AND COGNITION, VOLUME: 20, NÚMERO: 30
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7
TÍTULO: Mehrsprachigkeit in Rio Grande do Sul: Zur Negation im Brasilianischen Hunsrückisch  Full Text
AUTORES: Esther Rinke; Cristina Flores;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Pandaemonium Germanicum, VOLUME: 26, NÚMERO: 49
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8
TÍTULO: Perceção das consoantes fricativas do português língua segunda por aprendentes chineses
AUTORES: Ci Yumo; Cristina Flores; Diana Moreira de Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Diacrítica, VOLUME: 36, NÚMERO: 2
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9
TÍTULO: Epistemological issue. The dynamics of bilingualism in language shift ecologies
AUTORES: Cristina Flores; Neal Snape;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Linguistic Approaches to Bilingualism, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
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10
TÍTULO: Kompetenz in der Herkunftssprache fördert den Erwerb der Landessprache:. Portugiesisch als Herkunftssprache in der Schweiz
AUTORES: Maria de Lurdes Gonçalves; Cristina Flores; Esther Rinke; Jacopo Torregrossa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Babylonia Journal of Language Education, VOLUME: 1
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