2
TÍTULO: muSEAum: branding e comunicação dos museus de mar de Portugal - muSEAum: branding and communication of sea museums in Portugal
AUTORES: Rita Grácio; Nuno Cintra Torres; Célia Quico; Isabel Duarte; Rute Muchacho; Eduardo Morais Sarmento;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Midas, NÚMERO: 14
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: NAZARÉ IMMERSIVE/ NAZARÉ IMERSIVA: IMMERSIVE MEDIA AS A TOOL TO ENGAGE YOUNG PEOPLE IN CRITICAL THINKING
AUTORES: Celia Quico;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN21 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Transmedia Storytelling Meets Tourism: The TravelPlot Porto Case Study
AUTORES: Ferreira, S; Alves, AP; Quico, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Now Ever Absent: Storytelling in Arts, Culture and Identity Formation
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Using digital interactive television for the promotion of health and wellness
AUTORES: Quico, C; Damasio, MJ; Baptista, A; Sequeira, AD; Verissimo, I; Cardoso, M; Henriques, S;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: International Journal of Health Promotion and Education, VOLUME: 52, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Digital TV switchover in Portugal: What is in it for the viewer?
AUTORES: Célia Quico;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: International Journal of Digital Television, VOLUME: 3, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Drivers and barriers to the adoption of the digital television in portugal. the perspectives of the tv viewers and other main stakeholders
AUTORES: Célia Quico; Manuel José Damásio; Sara Henriques; Iolanda Veríssimo;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Proceddings of the 9th international interactive conference on Interactive television - EuroITV '11
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Interactive television usage and applications: the Portuguese case-study  Full Text
AUTORES: Manuel José Damásio; Célia Quico; André Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: Computers & Graphics, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID