1
TÍTULO: Drivers and outcomes of sustainable export marketing strategies in international environments
AUTORES: Silva, Graca Miranda; Dias, Alvaro Lopes; Lisboa, Ana Cadima; Silva, Filipa Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVIEW OF INTERNATIONAL BUSINESS AND STRATEGY, VOLUME: 33, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7 Handle
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The transformative impact of the circular economy on marketing theory
AUTORES: Mostaghel, Rana; Oghazi, Pejvak; Lisboa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 195
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Expanding into new product lines in response to COVID-19: The interplay between firm age and performance aspirations
AUTORES: Angelidou, Sofia; Lisboa, Ana Catarina Cadima; Saridakis, Charalampos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 104
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Gen Zers' intention to purchase products with sustainable packaging: an alternative perspective to the attitude-behaviour gap
AUTORES: Lisboa, Ana; Vitorino, Liliana; Antunes, Raquel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 38, NÚMERO: 9-10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 14
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Entrepreneurial Orientation and Dynamic Capabilities. The Case of Family Firms
AUTORES: Ana Sofia Coelho; Ana Lisboa; José Carlos M R Pinho;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Strategies for Maintaining Successful Family Firms
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Public transport strategy: Minimal service vs. competitor to the car  Full Text
AUTORES: Silva, C ; Cadima, C; Castro, N; Tennoy, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF TRANSPORT AND LAND USE, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
7
TÍTULO: Changing student mobility behaviour under financial crisis: Lessons from a case study in the Oporto University  Full Text
AUTORES: Catarina Cadima; Cecilia Silva ; Paulo Pinho ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF TRANSPORT GEOGRAPHY, VOLUME: 87
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
8
TÍTULO: Digital Era. How Marketing Communication Develops Business Innovation – Case Studies
AUTORES: Liliana Coutinho Vitorino; Ana Lisboa; Raquel J Antunes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Advances in Business Strategy and Competitive Advantage - Digital Marketing Strategies and Models for Competitive Business
INDEXADO EM: CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Uncovering trends and determinants of commuting patterns in academia: The case of FEUP' students 2006, 2012 and 2017
AUTORES: Catarina Cadima; Cecilia Silva ; Paulo Pinho ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Scientific Conference on Mobility and Transport (Mobil.TUM) in URBAN MOBILITY - SHAPING THE FUTURE TOGETHER, VOLUME: 41
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
10
TÍTULO: Innovation and Entrepreneurship: From Schumpeter to Industry 4.0
AUTORES: Vitor Ferreira; Ana Lisboa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Applied Mechanics and Materials, VOLUME: 890
INDEXADO EM: CrossRef: 7
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 18.