Cátia Claudemira Cordeiro Fernandes Crespo
AuthID: R-001-H53
1
TÃTULO: Every cloud has a silver lining: The role of business digitalization and early internationalization strategies to overcome cloudy times
AUTORES: Crespo, Nuno Fernandes; Crespo, Catia Fernandes; Silva, Graca Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 200
AUTORES: Crespo, Nuno Fernandes; Crespo, Catia Fernandes; Silva, Graca Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 200
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Innovation in times of crisis: The relevance of digitalization and early internationalization strategies Full Text
AUTORES: Crespo, Nuno Fernandes; Crespo, Catia Fernandes; Silva, Graca Miranda; Nicola, Maura Bedin;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 188
AUTORES: Crespo, Nuno Fernandes; Crespo, Catia Fernandes; Silva, Graca Miranda; Nicola, Maura Bedin;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 188
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Responsible leadership and turnover intentions in health-care professionals: the mediating role of burnout
AUTORES: Marques, Tania; Crespo, Catia Fernandes; Pina e Cunha, Miguel; Cacador, Mariana; Dias, Sara Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: LEADERSHIP IN HEALTH SERVICES
AUTORES: Marques, Tania; Crespo, Catia Fernandes; Pina e Cunha, Miguel; Cacador, Mariana; Dias, Sara Simoes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: LEADERSHIP IN HEALTH SERVICES
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: THE IMPACT OF THE IMPLEMENTATION OF CRM STRATEGY ON CONSUMER BEHAVIOUR
AUTORES: Miguel, M. D.; Crespo, C. F.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
AUTORES: Miguel, M. D.; Crespo, C. F.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Examining the Role of Perceived Source Credibility on Social Media Influencer's Ascribed Opinion Leadership Full Text
AUTORES: Crespo, Catia Fernandes; Tille, Melanie;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF INTERNATIONAL CONSUMER MARKETING
AUTORES: Crespo, Catia Fernandes; Tille, Melanie;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF INTERNATIONAL CONSUMER MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: The influence of storytelling on the consumer-brand relationship experience
AUTORES: Crespo, CF; Ferreira, AG; Cardoso, RM;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
AUTORES: Crespo, CF; Ferreira, AG; Cardoso, RM;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Strategic responses of the family businesses in accommodation industry: lessons for overcoming crises
AUTORES: Crespo, Nuno Fernandes; Crespo, Catia Fernandes; Calado, Maria;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF FAMILY BUSINESS MANAGEMENT
AUTORES: Crespo, Nuno Fernandes; Crespo, Catia Fernandes; Calado, Maria;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF FAMILY BUSINESS MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÃTULO: Responsible leadership during international assignments: a novel approach toward expatriation success Full Text
AUTORES: Marques, TMG; Miska, C; Crespo, CF; Branco, MM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
AUTORES: Marques, TMG; Miska, C; Crespo, CF; Branco, MM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
INDEXADO EM: WOS
9
TÃTULO: Global innovation index: Moving beyond the absolute value of ranking with a fuzzy-set analysis
AUTORES: Nuno Fernandes Crespo; Catia Fernandes Crespo;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 11
AUTORES: Nuno Fernandes Crespo; Catia Fernandes Crespo;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: The performance effects of vertical and horizontal subsidiary knowledge outflows in multinational corporations Full Text
AUTORES: Catia Fernandes Crespo; David A Griffith; Luis Filipe Lages;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW, VOLUME: 23, NÚMERO: 5
AUTORES: Catia Fernandes Crespo; David A Griffith; Luis Filipe Lages;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW, VOLUME: 23, NÚMERO: 5