Ana Guilhermina Seixas Duarte Melo
AuthID: R-001-HA1
1
TÃTULO: LGBTI+ Versus LGBTI+®: Publicidade, Consumerismo Político e Orgulho na Marcha 2022
AUTORES: Paula Dias Aguiar; Ana Duarte Melo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: A Publicidade na Era da Hiperestimulação
AUTORES: Paula Dias Aguiar; Ana Duarte Melo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: A Publicidade na Era da Hiperestimulação
2
TÃTULO: CLICTOUR - Roteiro para o turismo sustentável nas áreas protegidas do norte de Portugal
AUTORES: Rita Sousa; António Vieira; Luís Silva; Sara Ribeiro; Ana Melo; António Bento Gonçalves; Artur Viana; Cristiana Gomes Gião; Cristina Machado; Francisco Carballo-Cruz; Gerson Diniz; Henrique Pereira; Isabel Freitas; João Cerejeira; Jorge Novais; Cadima C Ribeiro; Linda Gonçalves Veiga; Luís Aguiar-Conraria; Luis Enrique Escalante Ochoa; Maria José Caldeira; ...Mais
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Rita Sousa; António Vieira; Luís Silva; Sara Ribeiro; Ana Melo; António Bento Gonçalves; Artur Viana; Cristiana Gomes Gião; Cristina Machado; Francisco Carballo-Cruz; Gerson Diniz; Henrique Pereira; Isabel Freitas; João Cerejeira; Jorge Novais; Cadima C Ribeiro; Linda Gonçalves Veiga; Luís Aguiar-Conraria; Luis Enrique Escalante Ochoa; Maria José Caldeira; ...Mais
PUBLICAÇÃO: 2023
3
TÃTULO: Guia de comunicação em saúde. Boas práticas
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
4
TÃTULO: Guia de comunicação em saúde. Áreas especializadas
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
5
TÃTULO: What’s in a Place? The Contribution of Strategic Communication to Placemaking and Territorial Communication
AUTORES: Ana Duarte Melo;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
AUTORES: Ana Duarte Melo;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
6
TÃTULO: City Rankings and the Citizens: Exposing Representational and Participatory Gaps
AUTORES: Duarte Melo, A;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 1st International Conference on Society with Future: Smart and Liveable Cities, SC4Life 2019 in Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, VOLUME: 318 LNICST
AUTORES: Duarte Melo, A;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 1st International Conference on Society with Future: Smart and Liveable Cities, SC4Life 2019 in Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST, VOLUME: 318 LNICST
7
TÃTULO: Self-destructive content in university teaching: new challenge in the Digital Competence of Educators
AUTORES: Jose Sixto Garcia; Ana Guilhermina S D Seixas Duarte Melo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: COMMUNICATION & SOCIETY-SPAIN, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
AUTORES: Jose Sixto Garcia; Ana Guilhermina S D Seixas Duarte Melo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: COMMUNICATION & SOCIETY-SPAIN, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Self-destructive content in university teaching: new challenge in the Digital Competence of Educators
AUTORES: José Sixto-García; Ana Duarte-Melo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Communication & Society, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
AUTORES: José Sixto-García; Ana Duarte-Melo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Communication & Society, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
9
TÃTULO: Advertising self-regulation in Portugal: converging interests of industry and consumers? Full Text
AUTORES: Duarte Melo, A;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA MEDITERRANEA COMUNICACION-JOURNAL OF COMMUNICATION, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
AUTORES: Duarte Melo, A;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVISTA MEDITERRANEA COMUNICACION-JOURNAL OF COMMUNICATION, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
10
TÃTULO: Nota introdutória
AUTORES: Fábio Ribeiro; Ana Duarte Melo; Nico Carpentier;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Comunicação e Sociedade, VOLUME: 36
AUTORES: Fábio Ribeiro; Ana Duarte Melo; Nico Carpentier;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Comunicação e Sociedade, VOLUME: 36