Pedro Miguel Reis Bento Paredes
AuthID: R-00F-KAX
1
TÃTULO: Explicit Two-Sided Unique-Neighbor Expanders
AUTORES: Jun Ting Hsieh; Theo McKenzie; Sidhanth Mohanty; Pedro Paredes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Proceedings of the 56th Annual ACM Symposium on Theory of Computing, STOC 2024, Vancouver, BC, Canada, June 24-28, 2024
AUTORES: Jun Ting Hsieh; Theo McKenzie; Sidhanth Mohanty; Pedro Paredes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Proceedings of the 56th Annual ACM Symposium on Theory of Computing, STOC 2024, Vancouver, BC, Canada, June 24-28, 2024
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
2
TÃTULO: Explicit orthogonal and unitary designs
AUTORES: Ryan O'Donnell; Rocco A Servedio; Pedro Paredes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2310.13597
AUTORES: Ryan O'Donnell; Rocco A Servedio; Pedro Paredes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2310.13597
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
3
TÃTULO: Explicit orthogonal and unitary designs
AUTORES: Ryan O'Donnell; Rocco A Servedio; Pedro Paredes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 64th IEEE Annual Symposium on Foundations of Computer Science, FOCS 2023, Santa Cruz, CA, USA, November 6-9, 2023
AUTORES: Ryan O'Donnell; Rocco A Servedio; Pedro Paredes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 64th IEEE Annual Symposium on Foundations of Computer Science, FOCS 2023, Santa Cruz, CA, USA, November 6-9, 2023
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
4
TÃTULO: Explicit Near-Ramanujan Graphs of Every Degree
AUTORES: Sidhanth Mohanty; Ryan O'Donnell; Pedro Paredes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SIAM J. Comput., VOLUME: 51, NÚMERO: 3
AUTORES: Sidhanth Mohanty; Ryan O'Donnell; Pedro Paredes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SIAM J. Comput., VOLUME: 51, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
5
TÃTULO: Handbook of research on determining the reliability of online assessment and distance learning
AUTORES: Moura, AS; Reis, P; Cordeiro, MNDS ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Handbook of Research on Determining the Reliability of Online Assessment and Distance Learning
AUTORES: Moura, AS; Reis, P; Cordeiro, MNDS ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Handbook of Research on Determining the Reliability of Online Assessment and Distance Learning