Sara Maria Guia
AuthID: R-00F-NNP
1
TÃTULO: Quality Management and Excellence in the third sector: examining European Quality in Social Services (EQUASS) in non-profit social services
AUTORES: Nuno Filipe Melao ; Sara Maria Guia; Marlene Amorim ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE, VOLUME: 28, NÚMERO: 7-8
AUTORES: Nuno Filipe Melao ; Sara Maria Guia; Marlene Amorim ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE, VOLUME: 28, NÚMERO: 7-8
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Exploring the impacts of ISO 9001 on small- and medium-sized social service institutions: a multiple case study Full Text
AUTORES: Melao, NF ; Guia, SM;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE, VOLUME: 26, NÚMERO: 3-4
AUTORES: Melao, NF ; Guia, SM;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE, VOLUME: 26, NÚMERO: 3-4
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Exploring the impacts of ISO 9001 on small- and medium-sized social service institutions: a multiple case study Full Text
AUTORES: Nuno Filipe Melão ; Sara Maria Guia;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Total Quality Management & Business Excellence, VOLUME: 26, NÚMERO: 3-4
AUTORES: Nuno Filipe Melão ; Sara Maria Guia;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Total Quality Management & Business Excellence, VOLUME: 26, NÚMERO: 3-4