Paulo Joaquim Fonseca da Silva Farinha Rodrigues
AuthID: R-001-J5N
1
TÃTULO: Dyslexia: how it survived (or not) to classification alterations all over the years? Implications to assessment and intervention Full Text
AUTORES: Luis A Alberto Maia; Maria D de Fatima Simoes; Paulo J Joaquim Rodrigues; Bruno A Alexandre Santos; Fabio A Andre Monteiro; Lina C Cecilia Castanho; Mariana M Matos Magalhaes; Paula S Susana Mendes; Tania S Soraia Augusto; Ana A Alexandra Eusebio;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: CUADERNOS DE NEUROPSICOLOGIA-PANAMERICAN JOURNAL OF NEUROPSYCHOLOGY, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
AUTORES: Luis A Alberto Maia; Maria D de Fatima Simoes; Paulo J Joaquim Rodrigues; Bruno A Alexandre Santos; Fabio A Andre Monteiro; Lina C Cecilia Castanho; Mariana M Matos Magalhaes; Paula S Susana Mendes; Tania S Soraia Augusto; Ana A Alexandra Eusebio;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: CUADERNOS DE NEUROPSICOLOGIA-PANAMERICAN JOURNAL OF NEUROPSYCHOLOGY, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS