1
TÍTULO: NEWCOMMUNICATIONAPPROACHESIN THERMAL SPA SOCIAL MEDIA: A SENTIMENT ANALYSIS OF COMMENTS
AUTORES: Antunes, Vera; Goncalves, Gisela; Estevao, Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REVISTA DE ESTUDIOS EMPRESARIALES-SEGUNDA EPOCA, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: (RE)THINKING THERMALISM IN EUROPE FROM THE STRATEGIC COMMUNICATION PERSPECTIVE: A THEORETICAL REFLECTION
AUTORES: Vera Antunes; Gisela Gonçalves; Cristina Estevão;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Geojournal of Tourism and Geosites, VOLUME: 44, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: A Theoretical Reflection on the Importance of Branding to Promote Thermal Destinations
AUTORES: Vera Antunes; Gisela Gonçalves; Cristina Estevão;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 5th International Conference on Tourism Research, ICTR 2022 in Proceedings of the International Conference on Tourism Research, VOLUME: 2022-May
INDEXADO EM: Scopus
6
TÍTULO: RADIATION EXPOSURE OF THE MEMBERS OF THE PUBLIC FROM PATIENTS TREATED WITH 3.7 GBq AND 1.85 GBq OF I-131-MAY WE SIMPLY DIVIDE BY 2?
AUTORES: Joao Antonio M Miranda dos Santos ; Vera Catarina M Marques Antunes; Luis Hugo D T da Silva Trindade Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: HEALTH PHYSICS, VOLUME: 109, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1