L. de Martin Silva
AuthID: R-00F-P26
1
TÃTULO: The Value of Indirect Teaching Strategies in Enhancing Student-Coaches' Learning Engagement Full Text
AUTORES: Mesquita, I; Coutinho, P ; De Martin Silva, L; Parente, B; Faria, M; Afonso, J ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND MEDICINE, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
AUTORES: Mesquita, I; Coutinho, P ; De Martin Silva, L; Parente, B; Faria, M; Afonso, J ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND MEDICINE, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Understanding undergraduate sports coaching students' development and learning: the necessity of uncertainty Full Text
AUTORES: De Martin Silva, L; Fonseca, J; Jones, RL; Morgan, K; Mesquita, I;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: TEACHING IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 20, NÚMERO: 7
AUTORES: De Martin Silva, L; Fonseca, J; Jones, RL; Morgan, K; Mesquita, I;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: TEACHING IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 20, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS