Edleno Moura
AuthID: R-00F-RJA
1
TÃTULO: A distantly supervised approach for recognizing product mentions in user-generated content Full Text
AUTORES: Vieira, Henry S.; da Silva, Altigran S.; Calado, Pavel; de Moura, Edleno S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF INTELLIGENT INFORMATION SYSTEMS
AUTORES: Vieira, Henry S.; da Silva, Altigran S.; Calado, Pavel; de Moura, Edleno S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF INTELLIGENT INFORMATION SYSTEMS
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: The Importance of Canonical Product Attributes on User Opinions: an Empirical Investigation
AUTORES: Tiago de Melo; Altigran S da Silva; Edleno S de Moura; Pavel Calado;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: World Wide Web Conference (WWW) in COMPANION OF THE WORLD WIDE WEB CONFERENCE (WWW 2019 )
AUTORES: Tiago de Melo; Altigran S da Silva; Edleno S de Moura; Pavel Calado;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: World Wide Web Conference (WWW) in COMPANION OF THE WORLD WIDE WEB CONFERENCE (WWW 2019 )
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Using site-level connections to estimate link confidence Full Text
AUTORES: Jucimar Souza; Andre Carvalho; Marco Cristo; Edleno Moura; Pavel Calado ; Paul Alexandru Chirita; Wolfgang Nejdl;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF THE AMERICAN SOCIETY FOR INFORMATION SCIENCE AND TECHNOLOGY, VOLUME: 63, NÚMERO: 11
AUTORES: Jucimar Souza; Andre Carvalho; Marco Cristo; Edleno Moura; Pavel Calado ; Paul Alexandru Chirita; Wolfgang Nejdl;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF THE AMERICAN SOCIETY FOR INFORMATION SCIENCE AND TECHNOLOGY, VOLUME: 63, NÚMERO: 11