Luís Pedro Camelo Vilar
AuthID: R-001-JWW
2
TÃTULO: A nonlinear pedagogy for sports teams as social neurobiological systems: How teams can harness self-organization tendencies. Reframing Curriculum, Pedagogy and Research
AUTORES: Button, C; Chow, JY; Travassos, B; Vilar, L; Duarte, R; Passos, P; Araujo, D; Davids, K;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Complexity Thinking in Physical Education: Reframing Curriculum, Pedagogy and Research
AUTORES: Button, C; Chow, JY; Travassos, B; Vilar, L; Duarte, R; Passos, P; Araujo, D; Davids, K;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Complexity Thinking in Physical Education: Reframing Curriculum, Pedagogy and Research
3
TÃTULO: Tactical skills are not verbal skills: A comment on kannekens and colleagues
AUTORES: Araújo D.; Travassos B.; Vilar L.;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Perceptual and Motor Skills, VOLUME: 110, NÚMERO: 3 C
AUTORES: Araújo D.; Travassos B.; Vilar L.;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Perceptual and Motor Skills, VOLUME: 110, NÚMERO: 3 C