1
TÍTULO: Ecological dynamics as an alternative framework to notational performance analysis
AUTORES: Vilar, L; Torrents, C; Araujo, D; Davids, K;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Complex Systems in Sport
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: A nonlinear pedagogy for sports teams as social neurobiological systems: How teams can harness self-organization tendencies. Reframing Curriculum, Pedagogy and Research
AUTORES: Button, C; Chow, JY; Travassos, B; Vilar, L; Duarte, R; Passos, P; Araujo, D; Davids, K;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Complexity Thinking in Physical Education: Reframing Curriculum, Pedagogy and Research
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 30
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Tactical skills are not verbal skills: A comment on kannekens and colleagues
AUTORES: Araújo D.; Travassos B.; Vilar L.;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Perceptual and Motor Skills, VOLUME: 110, NÚMERO: 3 C
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 12
NO MEU: ORCID