Elisabeth Mayweg-Paus
AuthID: R-00G-53E
1
TÃTULO: Developing Argumentation Strategies in Electronic Dialogs: Is Modeling Effective? Full Text
AUTORES: Elisabeth Mayweg Paus; Fabrizio Macagno ; Deanna Kuhn;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: DISCOURSE PROCESSES, VOLUME: 53, NÚMERO: 4
AUTORES: Elisabeth Mayweg Paus; Fabrizio Macagno ; Deanna Kuhn;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: DISCOURSE PROCESSES, VOLUME: 53, NÚMERO: 4
2
TÃTULO: How Dialogic Settings Influence Evidence Use in Adolescent Students
AUTORES: Elisabeth Mayweg Paus; Fabrizio Macagno ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ZEITSCHRIFT FUR PADAGOGISCHE PSYCHOLOGIE, VOLUME: 30, NÚMERO: 2-3
AUTORES: Elisabeth Mayweg Paus; Fabrizio Macagno ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ZEITSCHRIFT FUR PADAGOGISCHE PSYCHOLOGIE, VOLUME: 30, NÚMERO: 2-3