Chris Voss
AuthID: R-00G-5A5
1
TÃTULO: Reflections on context in service research
AUTORES: Chris Voss; Helen Perks; Rui Sousa; Lars Witell; Nancy V Wuenderlich;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF SERVICE MANAGEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
AUTORES: Chris Voss; Helen Perks; Rui Sousa; Lars Witell; Nancy V Wuenderlich;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF SERVICE MANAGEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: The impacts of e-service quality on customer behaviour in multi-channel e-services Full Text
AUTORES: Rui Sousa ; Chris Voss;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE, VOLUME: 23, NÚMERO: 7-8
AUTORES: Rui Sousa ; Chris Voss;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE, VOLUME: 23, NÚMERO: 7-8
3
TÃTULO: Operational implications of manufacturing outsourcing for subcontractor plants: An empirical investigation
AUTORES: Sousa, R ; Voss, CA;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: International Journal of Operations and Production Management, VOLUME: 27, NÚMERO: 9
AUTORES: Sousa, R ; Voss, CA;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: International Journal of Operations and Production Management, VOLUME: 27, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus
4
TÃTULO: Service quality in multichannel services employing virtual channels
AUTORES: Rui Sousa ; Christopher A Voss;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: JOURNAL OF SERVICE RESEARCH, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Rui Sousa ; Christopher A Voss;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: JOURNAL OF SERVICE RESEARCH, VOLUME: 8, NÚMERO: 4