1
TÍTULO: Real-Time Processes of Career Goal Construction: A Case Study Approach with Implications for the Development of Adolescents’ Identity  Full Text
AUTORES: Filomena Parada; Katariina Salmela Aro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Identity, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The Transition to Adulthood for Individuals With Intellectual Disability: A Joint Project. A Joint Project
AUTORES: Curle, D; El Bouhali, A; Zhu, M; Marshall, S; Murray, J; Parada, F; Stainton, T; Wall, J; Wu, S; Young, RA;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Young Adult Development at the School-to-Work Transition: International Pathways and Processes
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Putting the Goal Back into Grit: Academic Goal Commitment, Grit, and Academic Achievement  Full Text
AUTORES: Xin Tang; Ming Te Wang; Filomena Parada; Katariina Salmela Aro;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Journal of Youth and Adolescence, VOLUME: 50, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 27
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Youth Work Transitions in the South of Europe. Pathways, Priorities, and Expectations
AUTORES: Filomena Parada;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Young Adult Development at the School-to-Work Transition
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The transition to adulthood of young adults with IDD: Parents' joint projects  Full Text
AUTORES: Young, RA; Marshall, SK; Stainton, T; Wall, JM; Curle, D; Zhu, M; Munro, D; Murray, J; El Bouhali, A; Parada, F; Zaidman Zait, A;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES, VOLUME: 31, NÚMERO: S2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 15
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Transition to Adulthood as a Joint Parent-Youth Project for Young Persons With Intellectual and Developmental Disabilities
AUTORES: Marshall, SK; Stainton, T; Wall, JM; Zhu, M; Murray, J; Wu, SW; El Bouhali, A; Parada, F; Zaidman Zait, A; Young, RA;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTELLECTUAL AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES, VOLUME: 56, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 12
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Using Contextual Action Theory for conceptualization and research on adolescent development
AUTORES: Filomena Parada; Richard A Young;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Reframing Adolescent Research
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Understanding Goal-Directed Action in Emerging Adulthood: Conceptualization and Method
AUTORES: Jessie M Wall; Ada K Law; Ma Zhu; David Munro; Filomena Parada; Richard A Young;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: EMERGING ADULTHOOD, VOLUME: 4, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Transition to adulthood as a peer project
AUTORES: Richard A Young; Sheila K Marshall; Leah J Wilson; Amy R Green; Laura Klubben; Filomena Parada; Emily L Polak; Krista Socholotiuk; Ma Zhu;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Emerging Adulthood, VOLUME: 3, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 22
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 28.