Bernadett Koles
AuthID: R-00G-CZT
1
TÃTULO: Compensatory consumption and consumer compromises: a state-of-the-art review
AUTORES: Bernadett Koles; Victoria Wells; Mark Tadajewski;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 34, NÚMERO: 1-2
AUTORES: Bernadett Koles; Victoria Wells; Mark Tadajewski;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 34, NÚMERO: 1-2
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Introduction
AUTORES: Michael Chattalas; Bernadett Koles;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MANAGEMENT RESEARCH REVIEW, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
AUTORES: Michael Chattalas; Bernadett Koles;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: MANAGEMENT RESEARCH REVIEW, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Guest editorial
AUTORES: Michael Chattalas; Bernadett Koles;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Management Research Review, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
AUTORES: Michael Chattalas; Bernadett Koles;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Management Research Review, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÃTULO: Avatars as transitional objects: The impact of avatars and digital objects on adolescent gamers
AUTORES: Bernadett Koles; Peter Nagy;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF GAMING AND VIRTUAL WORLDS, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
AUTORES: Bernadett Koles; Peter Nagy;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF GAMING AND VIRTUAL WORLDS, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: "My Avatar and Her Beloved Possession": Characteristics of Attachment to Virtual Objects. CHARACTERISTICS OF ATTACHMENT TO VIRTUAL OBJECTS Full Text
AUTORES: Peter Nagy; Bernadett Koles;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING, VOLUME: 31, NÚMERO: 12
AUTORES: Peter Nagy; Bernadett Koles;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING, VOLUME: 31, NÚMERO: 12