Leonardo Corbo
AuthID: R-00G-VKY
1
TÃTULO: The evolving role of artificial intelligence in marketing: Advanced topics and research agenda (vol 128, pg 187, 2021)
AUTORES: Vlacic, B; Corbob, L; Silva, SCE; Dabic, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 134
AUTORES: Vlacic, B; Corbob, L; Silva, SCE; Dabic, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 134
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Joint impact of airline market structure and airport ownership on airport market power and profit margin Full Text
AUTORES: Yap Yin Choo; Leonardo Corbo; Kun Wang;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: TRANSPORT POLICY, VOLUME: 72
AUTORES: Yap Yin Choo; Leonardo Corbo; Kun Wang;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: TRANSPORT POLICY, VOLUME: 72
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: In search of business model configurations that work: Lessons from the hybridization of Air Berlin and JetBlue Full Text
AUTORES: Leonardo Corbo;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF AIR TRANSPORT MANAGEMENT, VOLUME: 64
AUTORES: Leonardo Corbo;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF AIR TRANSPORT MANAGEMENT, VOLUME: 64
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: A New Order of Things: Network Mechanisms of Field Evolution in the Aftermath of an Exogenous Shock
AUTORES: Leonardo Corbo; Raffaele Corrado; Simone Ferriani;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ORGANIZATION STUDIES, VOLUME: 37, NÚMERO: 3
AUTORES: Leonardo Corbo; Raffaele Corrado; Simone Ferriani;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ORGANIZATION STUDIES, VOLUME: 37, NÚMERO: 3