1
TÍTULO: Evaluating an integrated cognitive competencies model to enhance teachers' application of technology in large-scale educational contexts
AUTORES: Wiziack, JC; dos Santos, VMPD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: HELIYON, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Transforming pedagogy and the digital humanities relearning [Pedagogia transformadora e o reaprender nas humanidades digitais]
AUTORES: Wiziack, JC; Santos, VD;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, NÚMERO: E17
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: ICC-Integrate cognitive competences for incorporating technology into educational processes: Initial research [CCI-competências cognitivas integradas para incorporação de tecnologia nos processos educacionais: Investigação Inicial]
AUTORES: Wiziack, JC;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 11th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2016 in Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI, VOLUME: 2016-July
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: ICC - Integrate cognitive competences for incorporating technology into educational processes Initial Research
AUTORES: Joao Carlos Wiziack;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 11th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) in 2016 11TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI)
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Incorporating technology into education processes: proposal for an extension of the "Technology, Pedagogy, and Content Knowledge" framework by applying Integrated Cognitive Competencies
AUTORES: Joao Carlos Wiziack; Vitor Duarte dos Santos;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 11th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) in 2016 11TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI)
INDEXADO EM: WOS