Carsten Gelhard
AuthID: R-00G-ZS4
1
TÃTULO: Improving the Material and Financial Circularity of the Plastic Packaging Value Chain in The Netherlands: Challenges, Opportunities, and Implications Full Text
AUTORES: Cevikarslan, Salih; Gelhard, Carsten; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 12
AUTORES: Cevikarslan, Salih; Gelhard, Carsten; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Improving the Material and Financial Circularity of the Plastic Packaging Value Chain in The Netherlands: Challenges, Opportunities, and Implications
AUTORES: Çevikarslan, S; Gelhard, C; Henseler, J;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 14, NÚMERO: 12
AUTORES: Çevikarslan, S; Gelhard, C; Henseler, J;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 14, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Old Practice, but Young Research Field: A Systematic Bibliographic Review of Personal Branding Full Text
AUTORES: Stefan Scheidt; Carsten Gelhard; Jorg Henseler;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 11
AUTORES: Stefan Scheidt; Carsten Gelhard; Jorg Henseler;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: In for a penny, in for a pound? Exploring mutual endorsement effects between celebrity CEOs and corporate brands
AUTORES: Stefan Scheidt; Carsten Gelhard; Juliane Strotzer; Jorg Henseler;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
AUTORES: Stefan Scheidt; Carsten Gelhard; Juliane Strotzer; Jorg Henseler;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Introducing new products that affect consumer privacy: A mediation model Full Text
AUTORES: Caroline Lancelot Miltgen; Jorg Henseler; Carsten Gelhard; Ales Popovic;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 10
AUTORES: Caroline Lancelot Miltgen; Jorg Henseler; Carsten Gelhard; Ales Popovic;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: WOS CrossRef