2
TÍTULO: Improving the Material and Financial Circularity of the Plastic Packaging Value Chain in The Netherlands: Challenges, Opportunities, and Implications
AUTORES: Çevikarslan, S; Gelhard, C; Henseler, J;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 14, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Old Practice, but Young Research Field: A Systematic Bibliographic Review of Personal Branding  Full Text
AUTORES: Stefan Scheidt; Carsten Gelhard; Jorg Henseler;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: In for a penny, in for a pound? Exploring mutual endorsement effects between celebrity CEOs and corporate brands
AUTORES: Stefan Scheidt; Carsten Gelhard; Juliane Strotzer; Jorg Henseler;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Introducing new products that affect consumer privacy: A mediation model  Full Text
AUTORES: Caroline Lancelot Miltgen; Jorg Henseler; Carsten Gelhard; Ales Popovic;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: WOS CrossRef