Jesús Ibáñez Martínez
AuthID: R-00H-2KP
1
TÃTULO: A Tattooing for the Child Health Records Design that can Save Live
AUTORES: Bongkeum Jeong; Mon-Chu Chen; Jesus Ibanez Martinez;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: HCI Korea 2016
AUTORES: Bongkeum Jeong; Mon-Chu Chen; Jesus Ibanez Martinez;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: HCI Korea 2016
2
TÃTULO: The Power to Play When There is No Power
AUTORES: Yoram Chisik; Monchu Chen; Jesus Ibanez;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Gaming Media and Social Effects - More Playful User Interfaces
AUTORES: Yoram Chisik; Monchu Chen; Jesus Ibanez;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Gaming Media and Social Effects - More Playful User Interfaces
3
TÃTULO: emoPuppet. low-cost interactive digital-physical puppets with emotional expression
AUTORES: Jesús Ibáñez Martínez;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Proceedings of the 11th Conference on Advances in Computer Entertainment Technology
AUTORES: Jesús Ibáñez Martínez;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Proceedings of the 11th Conference on Advances in Computer Entertainment Technology
4
TÃTULO: Emotional Sea: Showing Valence and Arousal Through the Sharpness and Movement of Digital Cartoonish Sea Waves
AUTORES: Jesus Ibanez;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics: Systems, VOLUME: 43, NÚMERO: 4
AUTORES: Jesus Ibanez;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics: Systems, VOLUME: 43, NÚMERO: 4
5
TÃTULO: Design of adaptive social ball games with both physical actions and reactions
AUTORES: Ibanez, J; Delgado-Mata, C;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 2013 1st International Conference on Orange Technologies (ICOT)
AUTORES: Ibanez, J; Delgado-Mata, C;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 2013 1st International Conference on Orange Technologies (ICOT)
6
TÃTULO: ANN for Gesture Recognition using Accelerometer Data
AUTORES: Blanca Miriam Lee-Cosio; Carlos Delgado-Mata; Jesus Ibanez;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Procedia Technology, VOLUME: 3
AUTORES: Blanca Miriam Lee-Cosio; Carlos Delgado-Mata; Jesus Ibanez;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Procedia Technology, VOLUME: 3
7
TÃTULO: Adaptive Physics for Game-Balancing in Video-Games for Social Interaction
AUTORES: Carlos Delgado-Mata; Jesus Ib´nez;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 2011 International Conference on Technologies and Applications of Artificial Intelligence
AUTORES: Carlos Delgado-Mata; Jesus Ib´nez;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 2011 International Conference on Technologies and Applications of Artificial Intelligence
8
TÃTULO: Displaying pictures according to the songs being played
AUTORES: Ibanez, J; Garcia, D; Serrano, O;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal of Universal Computer Science, VOLUME: 14, NÚMERO: 19
AUTORES: Ibanez, J; Garcia, D; Serrano, O;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal of Universal Computer Science, VOLUME: 14, NÚMERO: 19
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Behavioural reactive agents for video game opponents with personalities
AUTORES: Carlos Delgado Mata; Jesús Ibáñez Martínez;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), VOLUME: 4722 LNCS
AUTORES: Carlos Delgado Mata; Jesús Ibáñez Martínez;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), VOLUME: 4722 LNCS
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: On the Use of Virtual Animals with Artificial Fear in Virtual Environments
AUTORES: Carlos Delgado-Mata; Jesus Ibanez Martinez; Simon Bee; Rocio Ruiz-Rodarte; Ruth Aylett;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: New Generation Computing, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
AUTORES: Carlos Delgado-Mata; Jesus Ibanez Martinez; Simon Bee; Rocio Ruiz-Rodarte; Ruth Aylett;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: New Generation Computing, VOLUME: 25, NÚMERO: 2