Lelis Balestrin Espartel
AuthID: R-00H-A87
1
TÃTULO: The Impact of 3D Digital Content on Consumer Satisfaction with Brand Experiences
AUTORES: Subbotin, Dmitry; Rohden, Simoni F.; Espartel, Lelis Balestrin;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 5th International Conference on Digital Marketing & eCommerce Conference (DMEC) in ADVANCES IN DIGITAL MARKETING AND ECOMMERCE, DMEC 2024
AUTORES: Subbotin, Dmitry; Rohden, Simoni F.; Espartel, Lelis Balestrin;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 5th International Conference on Digital Marketing & eCommerce Conference (DMEC) in ADVANCES IN DIGITAL MARKETING AND ECOMMERCE, DMEC 2024
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Authentic brand positioning or woke washing? LGBTQI plus consumer perceptions of brand activism
AUTORES: Tressoldi, Cassiano; Espartel, Lelis Balestrin; Rohden, Simoni F.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EQUALITY DIVERSITY AND INCLUSION
AUTORES: Tressoldi, Cassiano; Espartel, Lelis Balestrin; Rohden, Simoni F.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EQUALITY DIVERSITY AND INCLUSION
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: The effects of store environment elements on customer-to-customer interactions involving older shoppers
AUTORES: Joana Tomazelli; Patricia Liebesny Broilo; Lelis Balestrin Espartel; Kenny Basso;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF SERVICES MARKETING, VOLUME: 31, NÚMERO: 4-5
AUTORES: Joana Tomazelli; Patricia Liebesny Broilo; Lelis Balestrin Espartel; Kenny Basso;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF SERVICES MARKETING, VOLUME: 31, NÚMERO: 4-5
INDEXADO EM: WOS