1
TÍTULO: Towards privacy-preserving digital marketing: an integrated framework for user modeling using deep learning on a data monetization platform  Full Text
AUTORES: Han, Qiwei; Lucas, Carolina; Aguiar, Emila; Macedo, Patricia; Wu, Zhenze;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Camera eats first: exploring food aesthetics portrayed on social media using deep learning
AUTORES: Gambetti, Alessandro; Han, Qiwei;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Understanding heterogeneity of investor sentiment on social media: A structural topic modeling approach
AUTORES: Ji, Rongjiao; Han, Qiwei;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: FRONTIERS IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE, VOLUME: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Toward travel pattern aware tourism region planning: a big data approach
AUTORES: Han, QW; Novais, MA; Zejnilovic, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Toward travel pattern aware tourism region planning: a big data approach
AUTORES: Han, QW; Novais, MA; Zejnilovic, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 33, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Online Advertising Revenue Forecasting: An Interpretable Deep Learning Approach
AUTORES: Wurfel, Max; Han, Qiwei; Kaiser, Maximilian;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 9th IEEE International Conference on Big Data (IEEE BigData) in 2021 IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON BIG DATA (BIG DATA)
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÍTULO: A Hybrid Recommender System for Patient-Doctor Matchmaking in Primary Care
AUTORES: Qiwei W Han; Mengxin X Ji; Inigo Martinez de Rituerto de Troya; Manas Gaur; Leid Zejnilovic;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 5th IEEE International Conference on Data Science and Advanced Analytics (IEEE DSAA) in 2018 IEEE 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON DATA SCIENCE AND ADVANCED ANALYTICS (DSAA)
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÍTULO: ASYMMETRIC PEER INFLUENCE IN SMARTPHONE ADOPTION IN A LARGE MOBILE NETWORK
AUTORES: Qiwei Han; Pedro Ferreira; João Paulo Costeira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 14th International Conference on Mobile Business, ICMB 2015
INDEXADO EM: Scopus