A. A. Aldahdouh
AuthID: R-00H-NV2
1
TÃTULO: Information search behavior in fragile and conflict-affected learning contexts Full Text
AUTORES: AlDahdouh, AA;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNET AND HIGHER EDUCATION, VOLUME: 50
AUTORES: AlDahdouh, AA;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNET AND HIGHER EDUCATION, VOLUME: 50
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Visual inspection of sequential data: A research instrument for qualitative data analysis
AUTORES: Aldahdouh, AA;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Qualitative Report, VOLUME: 23, NÚMERO: 7
AUTORES: Aldahdouh, AA;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Qualitative Report, VOLUME: 23, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Visual Inspection of Sequential Data: A Research Instrument for Qualitative Data Analysis Full Text
AUTORES: Alaa A Aldahdouh;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: QUALITATIVE REPORT, VOLUME: 23, NÚMERO: 7
AUTORES: Alaa A Aldahdouh;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: QUALITATIVE REPORT, VOLUME: 23, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Jumping from one resource to another: how do students navigate learning networks?
AUTORES: Alaa A AlDahdouh;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
AUTORES: Alaa A AlDahdouh;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS