1
TÍTULO: Virtual Reality in Tourism Promotion: A Research Agenda Based on A Bibliometric Approach  Full Text
AUTORES: Sousa, Nuno; Alen, Elisa; Losada, Nieves; Melo, Miguel ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF QUALITY ASSURANCE IN HOSPITALITY & TOURISM, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 12
3
TÍTULO: BREAKING BARRIERS: UNVEILING CHALLENGES OF INTRODUCING VIRTUAL REALITY FOR MANAGERS IN THE TOURISM INDUSTRY
AUTORES: Sousa, Nuno; Alen, Elisa; Losada, Nieves; Melo, Miguel ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT-CROATIA, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Place Attachment Through Virtual Reality: A Comparative Study in Douro Region (Northern Portugal) with Video and 'Real' Visit
AUTORES: Losada, Nieves; Jorge, Filipa; Teixeira, Mario Sergio; Sousa, Nuno; Melo, Miguel ; Bessa, Maximino ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, VOL 1, VOLUME: 279
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
6
TÍTULO: Virtual Reality in tourism promotion: A bibliometric perspective on scientific literature [A Realidade Virtual no marketing turístico: Uma perspetiva bibliométrica sobre a literatura científica]
AUTORES: Sousa, N; Alén, E; Losada, N; Melo, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Tourism and Development, VOLUME: 39
INDEXADO EM: Scopus
7
TÍTULO: The Staged Nature of Decision Making among Senior Tourists
AUTORES: Juan Luis Nicolau; Nieves Losada; Elisa Alen; Trinidad Dominguez;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF TRAVEL RESEARCH, VOLUME: 59, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÍTULO: Spatial heterogeneity in Spain for senior travel behavior
AUTORES: Nieves Losada; Elisa Alen; Tomas R Cotos Yanez; Trinidad Dominguez;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 70
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÍTULO: 'Slow down, your movie is too fast': Slow tourism representations in the promotional videos of the Douro region (Northern Portugal)  Full Text
AUTORES: Nieves Losada; Goncalo Mota;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS