1
TÍTULO: How corporate marketing strategy can leverage UN 2030 Sustainable Development Goals
AUTORES: Alexandra Catarino Mendes; Leandro Pereira; Álvaro Dias; Rui Vinhas da Silva; Natália Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: World Review of Science, Technology and Sustainable Development, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: Artificial intelligence in strategic business management: the case of auditing
AUTORES: Leandro Pereira; Mariana Résio; Renato Lopes da Costa; Álvaro Dias; Rui Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Journal of Business Information Systems, VOLUME: 45, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Nearshore business model: exploring the benefits, risks, challenges, and success factors from multiple case studies
AUTORES: Guedes, Jorge; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT, VOLUME: 18, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Operational risk mitigation in credit operations
AUTORES: André Couto; Rui Gonçalves; Leandro Pereira; Renato Lopes da Costa; Álvaro Dias; Rui Vinhas da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Journal of Technology and Globalisation, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÍTULO: Sustainability: the new element for creating competitive advantage
AUTORES: Maria Carlota Pires; Leandro Pereira; José Crespo de Carvalho; Rui Vinhas da Silva; Ana Simões;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Progress in Industrial Ecology, VOLUME: 17, NÚMERO: 1-2
INDEXADO EM: Scopus
6
TÍTULO: Factors influencing the willingness to implement and develop intelligent systems that can rely on artificial intelligence, machine learning, IoT or blockchain
AUTORES: Chaves, Alexandre; Goncalves, Rui; Costa, Renato Lopes da; Dias, Alvaro; Pereira, Leandro F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 6
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7
TÍTULO: Tourism direct GDP: configuration of antecedents and tourism future performance in high-income countries'
AUTORES: Agostinho, Mario Nuno; Dias, Alvaro; Pereira, Leandro F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF TOURISM FUTURES
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
8
TÍTULO: Exploring the mediating role of marketing planning in enterprise marketing capabilities
AUTORES: Da Fonseca, Joana Sofia; Dias, Alvaro; Pereira, Leandro; da Costa, Renato Lopes; Goncalves, Rui; da Silva, Rui Vinhas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS ENVIRONMENT, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: Thought leadership and strategic communication: proposal for a conceptual model
AUTORES: Guerreiro, Vania; Sebastiao, Sonia Pedro; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LEARNING AND INTELLECTUAL CAPITAL, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
10
TÍTULO: The determinants of social self-efficacy of tourism lifestyle entrepreneurs  Full Text
AUTORES: de Sousa, Leonardo; Dias, Alvaro Lopes; Pereira, Leandro Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH
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