Carmina Simion Simescu Martinho Nunes
AuthID: R-00H-VWE
1
TÃTULO: Implementation of an Ethical Circular Hub: Framework Proposal
AUTORES: Garrido, Susana; Nunes, Carmina S.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
AUTORES: Garrido, Susana; Nunes, Carmina S.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
2
TÃTULO: Business within ethical marketing education: The upcoming challenges
AUTORES: Nunes, CS; Estima, A; Manso, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Research Anthology on Business and Technical Education in the Information Era
AUTORES: Nunes, CS; Estima, A; Manso, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Research Anthology on Business and Technical Education in the Information Era
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Business Within Ethical Marketing Education. The Upcoming Challenges
AUTORES: Carmina S Nunes; Ana Estima; Judite Manso;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Research Anthology on Business and Technical Education in the Information Era
AUTORES: Carmina S Nunes; Ana Estima; Judite Manso;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Research Anthology on Business and Technical Education in the Information Era
4
TÃTULO: Ethical relationship marketing is needed
AUTORES: Carmina Nunes; Cristela M Bairrada;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: ICIEMC Proceedings, VOLUME: 1
AUTORES: Carmina Nunes; Cristela M Bairrada;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: ICIEMC Proceedings, VOLUME: 1
INDEXADO EM: Handle
5
TÃTULO: Consequências do envolvimento com o facebook das marcas
AUTORES: Cristela M Bairrada; Carmina Nunes; Filipe Coelho; Leonardo Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: ICIEMC Proceedings, VOLUME: 1
AUTORES: Cristela M Bairrada; Carmina Nunes; Filipe Coelho; Leonardo Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: ICIEMC Proceedings, VOLUME: 1
INDEXADO EM: Handle
6
TÃTULO: The Importance of Acquiring Ethical Products - An Actual Necessity
AUTORES: Carmina S Nunes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: QUALITY-ACCESS TO SUCCESS, VOLUME: 20, NÚMERO: 171
AUTORES: Carmina S Nunes;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: QUALITY-ACCESS TO SUCCESS, VOLUME: 20, NÚMERO: 171
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: Business Within Ethical Marketing Education. The Upcoming Challenges
AUTORES: Carmina S Nunes; Ana Estima; Judite Manso;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Evaluating the Gaps and Intersections Between Marketing Education and the Marketing Profession
AUTORES: Carmina S Nunes; Ana Estima; Judite Manso;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Evaluating the Gaps and Intersections Between Marketing Education and the Marketing Profession
8
TÃTULO: Service quality in marketing LAC - A suggested tool for evaluation and continuous improvement
AUTORES: Estima, A; Manso, J; Nunes, CS;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Quality - Access to Success, VOLUME: 18, NÚMERO: 159
AUTORES: Estima, A; Manso, J; Nunes, CS;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Quality - Access to Success, VOLUME: 18, NÚMERO: 159
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Social responsibility and ethical decisions - A presentation of elements contained in ISO 26000:2010, guidance on social responsibility
AUTORES: Nunes, CS;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Quality - Access to Success, VOLUME: 18, NÚMERO: 158
AUTORES: Nunes, CS;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Quality - Access to Success, VOLUME: 18, NÚMERO: 158
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: Knowledge Management Perspectives: The Portuguese MNCs of Romania and Poland
AUTORES: Frederico Nunes; Carmina Simion;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 15th European Conference on Knowledge Management (ECKM) in PROCEEDINGS OF THE 15TH EUROPEAN CONFERENCE ON KNOWLEDGE MANAGEMENT (ECKM 2014), VOLS 1-3
AUTORES: Frederico Nunes; Carmina Simion;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 15th European Conference on Knowledge Management (ECKM) in PROCEEDINGS OF THE 15TH EUROPEAN CONFERENCE ON KNOWLEDGE MANAGEMENT (ECKM 2014), VOLS 1-3
INDEXADO EM: WOS