Florian Lueckenbach
AuthID: R-00J-4HJ
1
TÃTULO: Building brand meaning in social entrepreneurship organizations: the social impact brand model
AUTORES: Luckenbach, Florian; Schmidt, Holger J.; Henseler, Joerg;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT
AUTORES: Luckenbach, Florian; Schmidt, Holger J.; Henseler, Joerg;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: To perform or not to perform? How strategic orientations influence the performance of Social Entrepreneurship Organizations
AUTORES: Florian Lueckenbach; Carsten Baumgarth; Holger J Schmidt; Joerg Henseler;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: COGENT BUSINESS & MANAGEMENT, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
AUTORES: Florian Lueckenbach; Carsten Baumgarth; Holger J Schmidt; Joerg Henseler;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: COGENT BUSINESS & MANAGEMENT, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS