Zaila Oliveira
AuthID: R-00J-7MT
1
TÃTULO: Factors Affecting the Relationship between Brands and Digital Consumer in Portugal
AUTORES: Oliveira, Zaila; Silva, Ana Filipa; Teixeira, Sandrina;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 11, NÚMERO: 20
AUTORES: Oliveira, Zaila; Silva, Ana Filipa; Teixeira, Sandrina;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 11, NÚMERO: 20
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Scents of celebrities: Endorsers' impact on buyers' online perfume purchase Full Text
AUTORES: Mehdi Mahdavi; Belem Barbosa ; Zaila Oliveira; Valentina Chkoniya;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MANAGEMENT & MARKETING-CHALLENGES FOR THE KNOWLEDGE SOCIETY, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
AUTORES: Mehdi Mahdavi; Belem Barbosa ; Zaila Oliveira; Valentina Chkoniya;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MANAGEMENT & MARKETING-CHALLENGES FOR THE KNOWLEDGE SOCIETY, VOLUME: 14, NÚMERO: 3