Hélia Margarida Aparício Pintão de Oliveira
AuthID: R-000-5WA
1
TÃTULO: From teacher surplus to teacher shortage and its effects on teacher education: the Portuguese case Full Text
AUTORES: Flores, Maria Assuncao; Oliveira, Helia; da Ponte, Joao Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
AUTORES: Flores, Maria Assuncao; Oliveira, Helia; da Ponte, Joao Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
2
TÃTULO: Promoting Prospective Mathematics Teachers' Professional Vision on a Whole-class Reflective Discussion: Contributions of Digital Resources
AUTORES: Raffa Rodrigues, Renata Viviane; Oliveira, Helia Margarida; de Costa Trindade Cyrino, Marcia Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, VOLUME: 10, NÚMERO: 4
AUTORES: Raffa Rodrigues, Renata Viviane; Oliveira, Helia Margarida; de Costa Trindade Cyrino, Marcia Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, VOLUME: 10, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
![](/img/scopus_icon.png)
![](/img/clarivate-icon.png)
3
TÃTULO: Algebraic Thinking through the Basic Education in Portugal
AUTORES: Marcia Cristina D T de Costa Trindade Cyrino; Helia Margarida de Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: BOLEMA-MATHEMATICS EDUCATION BULLETIN-BOLETIM DE EDUCACAO MATEMATICA, VOLUME: 24, NÚMERO: 38
AUTORES: Marcia Cristina D T de Costa Trindade Cyrino; Helia Margarida de Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: BOLEMA-MATHEMATICS EDUCATION BULLETIN-BOLETIM DE EDUCACAO MATEMATICA, VOLUME: 24, NÚMERO: 38
INDEXADO EM:
WOS
![](/img/clarivate-icon.png)