Michelle Lins de Moraes
AuthID: R-00J-FR1
1
TÃTULO: Forks in the Road: Modelling the Economic Prospects of Artificial Intelligence Full Text
AUTORES: Gomes, Orlando; de Moraes, Michelle L. I. N. S.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ECONOMIC COMPUTATION AND ECONOMIC CYBERNETICS STUDIES AND RESEARCH, VOLUME: 58, NÚMERO: 3
AUTORES: Gomes, Orlando; de Moraes, Michelle L. I. N. S.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ECONOMIC COMPUTATION AND ECONOMIC CYBERNETICS STUDIES AND RESEARCH, VOLUME: 58, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: Behavioural economics: the role of trust in hospitality
AUTORES: do Carmo, Manuel; Correia, Antonia; Moraes, Michelle;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
AUTORES: do Carmo, Manuel; Correia, Antonia; Moraes, Michelle;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
3
TÃTULO: Examining Time-Varying Causality: Investor Sentiment on Twitter and Asset Spreads Across Covid and Ukraine War Periods
AUTORES: Victor Ferreira Moutinho; Renato Heitor Correia Domingues; Giulia Fantini; Michelle Moraes;
PUBLICAÇÃO: 2024
AUTORES: Victor Ferreira Moutinho; Renato Heitor Correia Domingues; Giulia Fantini; Michelle Moraes;
PUBLICAÇÃO: 2024
4
TÃTULO: Social Media Research in the Hotel Industry: A Bibliometric Analysis
AUTORES: Durão, M; Veríssimo, M; Moraes, M;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Tourism, Hospitality and Event Management, VOLUME: Part F275
AUTORES: Durão, M; Veríssimo, M; Moraes, M;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Tourism, Hospitality and Event Management, VOLUME: Part F275