W. Q. D. Cavalcante
AuthID: R-00J-XDE
1
TÃTULO: Corporate Social Responsibility and Marketing: A Bibliometric and Visualization Analysis of the Literature between the Years 1994 and 2020 Full Text
AUTORES: Quezado, TCC; Cavalcante, WQF; Fortes, N; Ramos, RF;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
AUTORES: Quezado, TCC; Cavalcante, WQF; Fortes, N; Ramos, RF;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: The Influence of Corporate Social Responsibility and Business Ethics on Brand Fidelity: The Importance of Brand Love and Brand Attitude Full Text
AUTORES: Quezado, Tarcia Camily Cavalcante; Fortes, Nuno; Cavalcante, William Quezado Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 5
AUTORES: Quezado, Tarcia Camily Cavalcante; Fortes, Nuno; Cavalcante, William Quezado Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Sustainability and Tourism Marketing: A Bibliometric Analysis of Publications between 1997 and 2020 Using VOSviewer Software Full Text
AUTORES: Cavalcante, WQD; Coelho, A; Bairrada, CM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 9
AUTORES: Cavalcante, WQD; Coelho, A; Bairrada, CM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS