1
TÍTULO: DEVELOPMENT OF SUSTAINABLE COLLABORATIVE ONLINE INTERNATIONAL LEARNING (COIL) IN NURSE EDUCATION: A QUALITATIVE STUDY; [DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL DE UM COLLABORATIVE ONLINE INTERNATIONAL LEARNING (COIL) NO ENSINO DE ENFERMAGEM: ESTUDO QUALITATIVO]; [DESARROLLO SOSTENIBLE DE UN COLLABORATIVE ONLINE INTERNATIONAL LEARNING (COIL) EN LA ENSEÑANZA DE LA ENFERMERÍA: ESTUDIO CUALITATIVO]
AUTORES: Bente Kvilhaugsvik; Eduardo Santos; Alessandra Turin; Claúdia Chaves; Giacomo Patrizio; Leif Steinar Alfsvåg; Mauro Mota; Petra Schumacher; Stephanie Jonathan; Torunn Kittelsen; Carlo Alberto Camuccio;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Millenium: Journal of Education, Technologies, and Health, VOLUME: 2, NÚMERO: 22
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: EMOTIONAL INTELLIGENCE IN HIGHER EDUCATION STUDENTS; [INTELIGÊNCIA EMOCIONAL EM ESTUDANTES DO ENSINO SUPERIOR]; [INTELIGENCIA EMOCIONAL EN ESTUDIANTES DE EDUCACIÓN SUPERIOR]
AUTORES: Eduardo Santos; Manuela Ferreira; Célia Ribeiro; Ana Paula Cardoso; Margarida Cunha; Sofia Campos;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Millenium: Journal of Education, Technologies, and Health, VOLUME: 2023, NÚMERO: 13
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: A BRIEF HISTORY OF THE EVOLUTION OF WOUND CARE; [UMA BREVE HISTÓRIA DA EVOLUÇÃO DO TRATAMENTO DE FERIDAS]; [BREVE HISTORIA DE LA EVOLUCIÓN DEL CUIDADO DE LAS HERIDAS]
AUTORES: Eduardo Santos; Madalena Cunha ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Millenium: Journal of Education, Technologies, and Health, VOLUME: 2, NÚMERO: Especial 10
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Psychological impact of COVID-19 on healthcare workers: prevalence systematic review  Full Text
AUTORES: Sousa, L; Albuquerque, JM; Cunha, M; dos Santos, EJF;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: ACTA PAULISTA DE ENFERMAGEM, VOLUME: 34
INDEXADO EM: WOS