Giovana Goretti Feijo de Almeida
AuthID: R-00K-804
1
TÃTULO: Images of territory in the power relations from territorial brand: An intercultural discussion Full Text
AUTORES: de Almeida, Giovana Goretti Feijo; Almeida, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: GEOJOURNAL, VOLUME: 89, NÚMERO: 1
AUTORES: de Almeida, Giovana Goretti Feijo; Almeida, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: GEOJOURNAL, VOLUME: 89, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Researching destination branding in pandemic crises: A research agenda Full Text
AUTORES: Almeida, Giovana Goretti Feijo; Almeida, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM HOSPITALITY AND RECREATION, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Almeida, Giovana Goretti Feijo; Almeida, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM HOSPITALITY AND RECREATION, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Exploring the application and future development of footprint calculators in the tourism industry
AUTORES: Giovana Goretti Feijó Almeida; Alexandra Lavaredas; Paulo Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Infrastructure, Policy and Development, VOLUME: 8, NÚMERO: 9
AUTORES: Giovana Goretti Feijó Almeida; Alexandra Lavaredas; Paulo Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Infrastructure, Policy and Development, VOLUME: 8, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus
4
TÃTULO: Strategies of territorial brands in the representation and reputation of territories in the context of regional development Full Text
AUTORES: Feijo De Almeida, Giovana Goretti;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EURE-REVISTA LATINOAMERICANA DE ESTUDIOS URBANO REGIONALES, VOLUME: 49, NÚMERO: 146
AUTORES: Feijo De Almeida, Giovana Goretti;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EURE-REVISTA LATINOAMERICANA DE ESTUDIOS URBANO REGIONALES, VOLUME: 49, NÚMERO: 146
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Digital strategies and public services and relations with strategic digital city sub-projects: cases Brazil and Germany
AUTORES: Roesler, Douglas Andre; Rezende, Denis Alcides; de Almeida, Giovana Goretti Feijo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVISTA DE GESTAO E SECRETARIADO-GESEC, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
AUTORES: Roesler, Douglas Andre; Rezende, Denis Alcides; de Almeida, Giovana Goretti Feijo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVISTA DE GESTAO E SECRETARIADO-GESEC, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: The influence of destination image within the territorial brand on regional development
AUTORES: Almeida, Giovana Goretti Feijo; Almeida, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COGENT SOCIAL SCIENCES, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
AUTORES: Almeida, Giovana Goretti Feijo; Almeida, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COGENT SOCIAL SCIENCES, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Discussions between Place Branding and Territorial Brand in Regional Development-A Classification Model Proposal for a Territorial Brand Full Text
AUTORES: Feijo de Almeida, Giovana Goretti; Cardoso, Lucilia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 11
AUTORES: Feijo de Almeida, Giovana Goretti; Cardoso, Lucilia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÃTULO: Urban-sustainable transportation in smart global cities: the case of Milan Full Text
AUTORES: Justino, Gabriel Perazza; de Almeida, Giovana Goretti Feijo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA DE GESTAO E SECRETARIADO-GESEC, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
AUTORES: Justino, Gabriel Perazza; de Almeida, Giovana Goretti Feijo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA DE GESTAO E SECRETARIADO-GESEC, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
9
TÃTULO: Municipal public services and strategies in the context of the strategic digital city Full Text
AUTORES: de Araujo Junior, Edson Modesto; Rezende, Denis Alcides; Feijo de Almeida, Giovana Goretti;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA DE GESTAO E SECRETARIADO-GESEC, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
AUTORES: de Araujo Junior, Edson Modesto; Rezende, Denis Alcides; Feijo de Almeida, Giovana Goretti;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA DE GESTAO E SECRETARIADO-GESEC, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS