Fabio S. Sandes
AuthID: R-00K-8A7
1
TÃTULO: Brands' Green Activism: An Empirical Comparison between Posts of Digital Influencers and Brands Full Text
AUTORES: Silveira, Paulo Duarte; Sandes, Fabio Shimabukuro; Xara Brasil, Duarte; Menezes, Karla;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 16
AUTORES: Silveira, Paulo Duarte; Sandes, Fabio Shimabukuro; Xara Brasil, Duarte; Menezes, Karla;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 16
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


2
TÃTULO: A Closer Look at the Menswear Market in Brazil
AUTORES: Fábio Shimabukuro Sandes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies, VOLUME: Part F3556
AUTORES: Fábio Shimabukuro Sandes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies, VOLUME: Part F3556
INDEXADO EM:
Scopus
