Patricia Marina Paulo C. C. Severino Coelho
AuthID: R-00K-G5F
1
TÃTULO: Digital platforms and technologies in preschool education in Portugal: Perceptions of preschool teachers
AUTORES: Valadas Sandra; Fernandes Preciosa; Monteiro Angélica; Figueiredo Carla; Marinho Paulo; Vilhena Carla;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Asia-Pacific Journal of Research in Early Childhood Education, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
AUTORES: Valadas Sandra; Fernandes Preciosa; Monteiro Angélica; Figueiredo Carla; Marinho Paulo; Vilhena Carla;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Asia-Pacific Journal of Research in Early Childhood Education, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: “I Was... Put in a Cage”: The Experience of COVID-19 Home Confinement among Older Adults Living Alone in Portugal [« J’ai été… mis en cage»: l’expérience du confinement à domicile dans le contexte du COVID-19 chez des adultes plus vieux vivant seuls au Portugal] [“Fui… colocado numa jaula”: a experiência de confinamento domiciliário no contexto da COVID-19 entre adultos mais velhos que vivem sozinhos em Portugal]
AUTORES: Sousa de São José, JM; Timonen, V; Teixeira, AR; Amado, CADEF; dos Santos, SP; Severino Coelho, PMPCC;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Critica de Ciencias Sociais, NÚMERO: 128
AUTORES: Sousa de São José, JM; Timonen, V; Teixeira, AR; Amado, CADEF; dos Santos, SP; Severino Coelho, PMPCC;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Critica de Ciencias Sociais, NÚMERO: 128
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: "I Was ... Put in a Cage": The Experience of COVID-19 Home Confinement among Older Adults Living Alone in Portugal ...
AUTORES: Jose, Jose Manuel Sousa de Sao; Timonen, Virpi; Teixeira, Ana Rita; Amado, Carla Alexandra da Encarnacao Filipe; dos Santos, Sergio Pereira; Coelho, Patricia Marina Paulo C. C. Severino;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA CRITICA DE CIENCIAS SOCIAIS, NÚMERO: 128
AUTORES: Jose, Jose Manuel Sousa de Sao; Timonen, Virpi; Teixeira, Ana Rita; Amado, Carla Alexandra da Encarnacao Filipe; dos Santos, Sergio Pereira; Coelho, Patricia Marina Paulo C. C. Severino;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA CRITICA DE CIENCIAS SOCIAIS, NÚMERO: 128
INDEXADO EM: WOS