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TÍTULO: Startups and Consumer Purchase Behavior: Application of Support Vector Machine Algorithm
AUTORES: Pejman Ebrahimi; Aidin Salamzadeh ; Maryam Soleimani; Seyed Mohammad Khansari; Hadi Zarea; Maria Fekete Farkas;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Big Data and Cognitive Computing, VOLUME: 6, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 5
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TÍTULO: An AHP Approach to Identify the Barriers of Sustainable Geotourism Development in Iran: an Economic View  Full Text
AUTORES: Aidin Salamzadeh ; Pejman Ebrahimi; Maryam Soleimani; Maria Fekete Farkas;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Geoheritage, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 4
3
TÍTULO: Investigating the role of customer co-creation behavior on social media platforms in rendering innovative services
AUTORES: Ali Moghadamzadeh; Pejman Ebrahimi; Soodabeh Radfard; Aidin Salamzadeh ; Datis Khajeheian;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 12, NÚMERO: 17
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 21