Isabel Maria Cantista Roberto Vieira Gomes
AuthID: R-000-69V
1
TÃTULO: Fashion for the Common Good. Proceedings of the Global Fashion Conference, November 16th - 18th 2023
AUTORES: Isabel Cantista; Elaine L Ritch; Linda Shearer; Silvia Pérez Bou; Sonika Soni Khar;
PUBLICAÇÃO: 2024
AUTORES: Isabel Cantista; Elaine L Ritch; Linda Shearer; Silvia Pérez Bou; Sonika Soni Khar;
PUBLICAÇÃO: 2024
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2
TÃTULO: Understanding Luxury Fashion. From Emotions to Brand Building
AUTORES: Isabel Cantista; Teresa Sádaba;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Palgrave Advances in Luxury
AUTORES: Isabel Cantista; Teresa Sádaba;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Palgrave Advances in Luxury
3
TÃTULO: Understanding Luxury Fashion: Origins and Contemporary Issues
AUTORES: Isabel Cantista; Teresa Sádaba;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Palgrave Advances in Luxury - Understanding Luxury Fashion
AUTORES: Isabel Cantista; Teresa Sádaba;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Palgrave Advances in Luxury - Understanding Luxury Fashion
NO MEU:
ORCID |
CIÊNCIAVITAE
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4
TÃTULO: CONSUMER BEHAVIOR: HOW THE "BRAND LOVE" AFFECTS YOU
AUTORES: Rodrigues, P ; Reis, R; Cantista, I;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Academy of Marketing Science in IDEAS IN MARKETING: FINDING THE NEW AND POLISHING THE OLD
AUTORES: Rodrigues, P ; Reis, R; Cantista, I;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Academy of Marketing Science in IDEAS IN MARKETING: FINDING THE NEW AND POLISHING THE OLD
5
TÃTULO: Industrial innovation, corporate governance and supplier-customer relationships
AUTORES: Cantista, I; Tylecote, A;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal of Manufacturing Technology Management, VOLUME: 19, NÚMERO: 5
AUTORES: Cantista, I; Tylecote, A;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal of Manufacturing Technology Management, VOLUME: 19, NÚMERO: 5
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